• Lid sinds 19 juli 2009

Saloniki

Goes

Santa Fe

Terneuzen

danny en tamara heeft nog geen foto toegevoegd

1. danny en tamara's profielfoto
    danny en tamara heeft een recensie geschreven voor Saloniki

Wij zijn regelmatig in dit restaurant geweest. Voor ons zal er geen volgende keer meer komen. Een uur en een kwartier wachten op twee simpele voorgerechten is erg lang. Een mandje stokbrood kon er niet af.
    Na het melden dat het wel lang duurde kregen we twee voorgerechten die duidelijk meerdere keren waren opgewarmd. En ondanks onze honger ons toch niet smaakte. Na bijna anderhalf uur te moeten wachten op ons hoofdgerecht zijn we weg gegaan. De bediening kon ons groot gelijk geven. Maar de eigenaar vond het nodig ons zeer onvriendelijk te zeggen dat we nooit meer terug hoeven te komen. Gelukkig waren we dat ook niet van plan. Slechtste ervaring die we ooit hebben gehad in een restaurant.

2,4
  2. danny en tamara's profielfoto
    danny en tamara heeft een recensie geschreven voor Delphi

Een druk bezet restaurant wat de sfeer en service niet helemaal ten goede komt.Het eten is goed maar basic en dus op geen enkele manier bijzonder.Voor een knus of romantisch etentje moet je hier zeker niet zijn.Maar als je niet te kritisch bent en het niet erg vind om op een schopstoel te zitten is het goed vertoeven.

6,7
  3. danny en tamara's profielfoto
    danny en tamara heeft een recensie geschreven voor Santa Fe

Uitgebreid aanbod van Mexicaanse gerechten.
    Als specialiteit wil ik aangeven dat de kip en de spareribs uitstekend zijn.
    Op de wijnkaart staan een aantal topwijnen voor een redelijke prijs. De sfeer is autentiek, leuk ingericht met typische Mexicaanse achtergrond muziek.

De bediening was vriendelijk maar niet overlopen van kennis.
    De snelheid van de bediening was naar wens. De belangrijkste zaken waren goed verzorgd.

Interieur geheel in Mexicaanse stijl.
    Leuk ingericht met sfeervolle muziek.
    Wc's waren niet overdreven netjes maar wel leuk ingericht.
    Een uitstekend restaurant geschikt voor een breed publiek.

Wij gaan zeker hier nog een keer terug, wat ons betreft is dit 1 van de leukste restaurants in de regio Terneuzen.