• Lid sinds 6 mei 2022

Juliana

Utrecht

Danny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Danny's profielfoto
    Danny vindt de recensie door Danny voor Juliana leuk

Danny

Zelden zo schandalig behandeld als in dit restaurant. Het all u can eat concept wordt hier wel heel bijzonder uitgevoerd. Anderhalf uur gewacht op 4 stukjes (matige) sushi. Meerdere keren geklaagd en het enige wat de ober kon zeggen, is niet mijn beleid. Oftewel we noemen het all u can eat maar we geven gewoon weinig eten zodat het ons het meeste oplevert. Op een gegeven moment waren we el wel klaar mee, er zaten ook kleine kinderen aan tafel en besloten te gaan en alleen te betalen voor de drankjes. Een beschamende discussie ontstond, geen excuses of uberhaupt uitleg over waarom het zo lang duurde. Wij komen hier iig nooit meer. Echt een schande dit 'restaurant'.

2. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Juliana

Danny