• Lid sinds 29 december 2010

Het Zomerhuis

Wijk aan Zee

Riche

Alkmaar

Danielle heeft nog geen foto toegevoegd

1. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Het Zomerhuis

Dit is een van de beste restaurants van NH. Wij komen hier regelmatig en zijn altijd erg tevreden. Leuke spontane bediening, goeie kok, gewoon een dikke 10!

2. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Kreta Grieks Restaurant

Wij bestellen regelmatig bij dit restaurant en ik ben super tevreden. Heb zelf tijdje op Kreta gewoond, dus weet ook wel waar ik het over heb! Heerlijk Grieks eten!

3. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Riche
    Nederlands Alkmaar

Absoluut een van de beste restaurants uit Alkmaar! Ben hier al een hele tijd niet meer geweest maar heb er zelfs ooit mijn bruiloft gevierd.

Constante kwaliteit, alles vers bereid, gewoon super! Ik ga er snel weer eens heen!

4. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor 't Bakkershuys

Tijdje geleden hier gegeten. We waren hier vaker geweest en dit was toen goed bevallen...maar nu..

We wilden graag pauze tussen de gerechten, hadden we van te voren gezegd. Dit was blijkbaar niet goed overgekomen. Toen het hoofdgerecht kwam en ik hier iets van zei kreeg ik een beledigde gastvrouw en ze nam de borden weer mee. Na een kwartier ongeveer kregen we de opgewarmde gerechten weer geserveerd. We hebben het opgegeten, onze avond er niet door laten bederven maar wat een vreselijke onprofessionele bediening. Nooit meer ga ik hierheen!