• Lid sinds 4 mei 2015
Van restaurant:

1. Corsica!

Kessel lb

Claire heeft nog geen foto toegevoegd

1. Claire's profielfoto
    Van restaurant

Wat jammer dat je het verschil tussen 'kwaliteit' en 'kwantiteit' niet kent.
    Wij serveren uitstekende producten voor een eerlijke prijs in bescheiden porties. Met een gemiddelde besteding van €35,- p.p. kan je ons restaurant niet wegzetten als 'te duur'. Vervelend dat je dat wel zo ervaren hebt.

2. Claire's profielfoto
    Van restaurant

Bijzonder jammer dat jullie als laatste tafel op één van de allerdrukste avonden van het seizoen aanschoven. Natuurlijk een blamage onzerzijds dat er enkele gerechten, die we iedere dag vers bereiden, op zo'n dag nét uitverkocht waren. Dat het bestek op de tafel duidelijk aangaf dat jullie de maaltijd beëindigd hadden was voor ons het teken af te ruimen, wat dus ook gebeurd is. Er is op geen enkele wijze aangegeven dat er wellicht nog meer besteld wilde worden door jullie gezelschap. Ook is er op geen enkele wijze aangegeven dat de gerechten die jullie wel genuttigd hebben niet smaakten of niet aan de verwachtte kwaliteitsstandaard voldeden. Deze recensie, en met name de numerieke waarden die jullie er aan geven, spreekt alleen teleurstelling uit over een eventueel niet meer te bestellen gerecht, niet over de kwaliteit, noch de sfeer, noch de prijs. Excuses hiervoor.

3. Claire's profielfoto
    Claire vindt Corsica! leuk
    Mediterraans Kessel lb

4. Claire's profielfoto

Beste Mw. Winkelmolen,

Het spijt ons te horen dat u zich 'gedwongen' voelde een proeverij te nemen. U heeft van te voren niet aangegeven géén proeverij te willen, terwijl wij dit aanbieden voor groepen van meer dan 6 personen. Dit hebben wij per mail u laten weten, maar wellicht zijn wij daarin niet geheel duidelijk geweest.

Het cijfer 1 voor de prijs/kwaliteit verhouding is niet realistisch!!

U heeft een 5-gangen maaltijd genoten waarvan we u van te voren de prijs (€32,50 p.p.) hadden opgegeven.

Uw teleurstelling over het feit dat er onduidelijkheid over de keuze voor de proeverij was, heeft duidelijk een rol gespeeld bij deze beoordeling. En zegt, ons inziens, niets over de daadwerkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Met vriendelijke groet,

Pim Janssen