• Lid sinds 12 december 2010

Eethoes De Klok

Valkenburg

De Gender

Veldhoven

Christian heeft nog geen foto toegevoegd

1. Christian's profielfoto
    Christian heeft een recensie geschreven voor Boscafé de Busjop

Op zaterdagavond zijn we voor het eerst gaan eten bij de Busjop. Leuk en sfeervol ingericht restaurant op een mooie lokatie. Helaas duurde het uitserveren van de gerechten erg lang. Ook vonden we de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. Wel erg lekkere gerechten, maar best prijzig. Wij kiezen daarom niet snel meer voor een maaltijd bij de Busjop.

2. Christian's profielfoto
    Christian heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Dit restaurant hebben we bezocht op een drukke zaterdagmiddag. Ontvangst was goed, de eerste bestelling ging vrij snel. Wel erg grote porties voor een lunch, ondanks dat we goede eters zijn. Bediening mag iets vriendelijker en alerter. Verder een goede en lekkere lunch gehad.

4,9
  3. Christian's profielfoto
    Christian heeft een recensie geschreven voor De Gender

Zeer slecht. Fouten in de bestelling wegens gebrekkig Nederlands (hierdoor moest ik achteraf bijbetalen). Lauwe friet uitgeserveerd met klonters in de vreemd smakende satesaus. De ketchup op de friet was afkomstig uit drie verschillende flessen.

Eind oordeel: triest.

Maaltijd niet afgemaakt.

4. Christian's profielfoto
    Christian heeft een recensie geschreven voor Wegrestaurant Feyenoord

We waren op doorreis met een strakke planning. Hier werd rekening mee gehouden door de bediening. Eenvoudig maar netjes verzorgt eetcafé met vriendelijke bediening. De gerechten waren mooi gepresenteerd en erg lekker. De prijs kwaliteit verhouding ligt erg goed in dit eetcafé. We zullen zeker nog eens teruggaan naar dit restaurant.

5. Christian's profielfoto
    Christian heeft een recensie geschreven voor Eethoes De Klok

Leuk aangekleed klein eetcafé. Ons bezoek was waarschijnlijk op de drukste dag sinds tijden. Personeel was niet erg vriendelijk.

Wel was de kok erg creatief met zijn diverse gerechten en garnituren. Helaas was de kwaliteit van het vlees van slechte kwaliteit, waardoor de smaak erg tegenviel.

Wij zullen er niet snel nog eens eten, maar mogelijk dat er betere kwaliteit uit de keuken komt op rustigere dagen.

5,1