• Lid sinds 13 augustus 2012

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

carmen heeft nog geen foto toegevoegd

1. carmen's profielfoto
    carmen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Als ik deze site eerder had gevonden had ik nooit een bon gekocht via vakantieveilingen! Had 2 bonnen om met 8 personen onze vakantie in te luiden. Werden ontvangen door een gotthic achtig meisje (representatief?) personeel onwennig en nerveus ook erg jong. Vlees was veel te weinig voor 4 volwassenen 1 stukje gegrilde kipfilee, hamburgertje, en een stukje hamlap of iets wat erop leek op een apart bordje 4 gamba's en op een ander bordje 4 stukjes gemarineerde steak. Ik vroeg of ze ook een stukje ongemarineerde hadden omdat mijn man zoutloos eet. Nee, helaas niet wordt zo aangeleverd. Heb zelf al mijn horeca diploma's en heb geleerd dat je gaar vlees nooit samen met rauw vlees op een bord mag serveren. Toen ik de bediening erop aansprak kreeg ik te horen...ja, dit mag wel omdat het gegrild is...Is dat anders dan gaar? ik schoot bijna in de lach. We hebben er gegeten maar zijn daarna onze gaatjes op wezen vullen bij de Mac Donalds langs de snelweg. Erg jammer. Onze gamba's werden voor het raam gezet ivm weinig tafelruimte, de eigenaar kwam vragen of hij ze mee moest nemen. Ja dat had hij wel gewild. Toen we na het eten vroegen of we nog gamba's en biefstuk/steak konden bijbestelen kon dat voor 14,95....wow, niet dus. Geen farregat meer voor ons. jammer jammer jammer

3,1