• Lid sinds 20 februari 2014

Rumors

Schagen

Chada Thai

Alkmaar

Arlanda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arlanda's profielfoto
    Arlanda heeft een recensie geschreven voor Rumors
    Nederlands Schagen

Ik zie veel positieve recensies. Dan zal ik het net niet getroffen hebben gisteren. De hamburger was veel te rauw, de friet niet lekker, de komkommer en tomaat in de salade ronduit droog. Het jassen aannemen is aardig bedoeld, maar je mag zelf je jas terug zien te vinden. Bediening op zich wel vriendelijk, maar heel lang wachten voor er iemand komt. Fijn dat alle anderen het naar de zin hebben gehad, ik ga er niet meer heen.

4,7
  2. Arlanda's profielfoto
    Arlanda heeft een recensie geschreven voor Chada Thai

Vandaag besloten deze Thai eens te proberen door een maaltijd af te halen. Telefonisch aangegeven kip-in-de-war met gebakken noedels te willen, het zou om 18.30 klaar zijn. Je moet dwars door het restaurant heen wat niet prettig is voor de dinerende gasten naar ik aanneem, en zelf voel je je ook wat opgelaten.

Enfin, na tien minuten gewacht te hebben (dat vind ik, en dat geldt voor ieder restaurant, een slechte zaak. Als je afspreekt dat er een gerecht klaar is op een bepaald tijdstip, dan moet je niet nog eens tien minuten staan (letterlijk, er is geen afhaalruimte) te wachten. Die tien minuten werden er uiteindelijk dertig, want in plaats van 1 x kip-in-de-war met noedels had men twee porties met rijst klaar gemaakt. Dus nog eens twintig minuten extra gewacht, mocht nu wel plaats nemen op de stoel van een jongen die daar werkte en kreeg een glas drinken.

Toen de maaltijd uiteindelijk klaar was, ging men nog eens vijf minuten op zoek naar een bonnetje dat er niet was, en bleek de noedels een prijsopslag van 3,75 te vormen. Toen ik aangaf dat ik dat wel veel vond (bij Sawadee Thai in Alkmaar kosten noedels een euro extra ipv rijst) vroeg de dame of ik akkoord ging met 2 € extra, wat ik dan maar deed.

Conclusie: eten is van goede kwaliteit, echt lekker. Personeel is aardig, maar ontzettend stuntelig en ongeorganiseerd. En afhalen zonder afhaalruimte is gewoonweg een beetje onprofessioneel. Daarnaast is het eten flink aan de prijs. Dit gerecht inclusief noedels kostte me 17,50. Bij de concurrent betaal je 5 euro minder voor hetzelfde gerecht!