• Lid sinds 4 januari 2017

Baan

Geesteren gld

Anne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Baan

Gisteravond wezen eten bij baan we hadden er heel erg zien in. De gastvrouw was behoorlijk nors onze voorgerecht ging goed. De gambas waren behoorlijk vet maar leuk op smaak. Bij het hoofdgerecht ging het mis we hadden 2 biefstukken met champignons besteld een wildragout en een kipsate na het eerste stukje biefstuk vlees geproefd te hebben smaakte deze ZUUR. allebij we vonden het heel rot om dit te melden maar omdat ze gelukkig onze drankjes bracht konden we het gelijk melden, de 2 borden met biefstuk werden mee genomen en na kwartier a twintig minuten kregen we nieuwe biefstuk maar hadden onze tafelgenoten het eten al op dus echt samen met ze 4e hebben we niet gegeten. gelukkig was deze biefstuk goed en ze heeft nog wel gevraagd of deze goed was verder kregen we geen terugkoppeling. Nadat wij uit waren gegeten hebben we nog 5 minuten gewacht en zijn we opgestaan en heeft een persoon na de kassa gelopen ook helaas werd daar ook niks terug gekoppeld over het verkeerd gaan van de biefstuk en ook geen drankje of iets aangeboden van het huis gewoon de volle pont betalen. Jammer dat daar geen service in is verleend we hebben er een zure smaak van. zelfs ons ook niet gegroet toen we weg gingen.
    Doe er wat mee