• Lid sinds 5 april 2013

Somsri

3. -

Tri Tunggal

Den Haag

Aleida heeft nog geen foto toegevoegd

1. Aleida's profielfoto
    Aleida heeft een recensie geschreven voor Chan-Ya

Vanavond daar wezen eten met de Groupon actie.

Totaal niets met een Thaise keuken te maken. Je krijgt een blad met 7 verschillende schaaltjes waarvan 1 met bami, 1 met nasi en 1 met kleefrijst. Blijven 4 schaaltjes over met gerechten. Ik weet niet wat voor kok er in de keuken staat maar er zit totaal geen kraak of smaak aan deze gerechten.

De 2e gang is precies hetzelfde als de 1e gang, dus het recept van all you can eat bestaat alleen voor 4 recepten waar van 1 champignons in een bruine smaakloze smaak, 1 gebakken groenten, 1 groenten met kip( die heel vet was) en 1 met rauwkost. De kok was gek op broccoli en wortels want die waren in alles verwerkt.

Nou we hebben de 2e ronde laten staan en zijn maar gaan afrekenen. 8,50 euro voor 1 glas witte wijn en 1 thais biertje. Nee dit restaurant gaat niet lopen, reken daar maar op.

Degenen die ons bediende waren wel aardig maar dat was ook alles wat eventueel positief was.

2. Aleida's profielfoto
    Aleida heeft een recensie geschreven voor Somsri

Heerlijk gegeten en dat voor die prijs. Echt een aanrader voor een ieder die van echt Thais eten houd. Verse en knapperige groenten en het eten was heel mals en totaal niet vet. Bediening was zeer goed. Blijf zo doorgaan dan zal een ieder jullie restaurant vinden.

3. Aleida's profielfoto
    Aleida heeft een recensie geschreven voor Tri Tunggal

Ik lees alleen maar lovende reacties maar ik vind het restaurant zeer prijzig voor hetgeen wat je krijgt. Vond de smaak ook niet echt lovend. We gingen via Groupon, waarde rijsttafel 93 euro en nu 30 euro voor 2 personen. Nou ik vond hetgeen wat we kregen echt geen 93 euro waard, er zat zelfs geen toetje bij inbegrepen. Heel teleurstellend vooral omdat er veel concurrentie in de buurt zit waar het eten echt goed is en de prijs te betalen is.

4. Aleida's profielfoto
    Aleida heeft een recensie geschreven voor Blauwe Lotus
    Chinees-Indisch Den Haag

Ik zou de blauwe lotus nooit aanraden bij mijn vrienden en famillie Ik heb nog nooit zo'n klein buffet gezien. Op de bon stond dat het een buffet zou zijn met een waarde van 24 pp. het waren 10 bakjes en dan rijst en nasi en bami. daar zou ik amper 6 euro voor geven!Totaal geen smaak en alles vet en
    als je kroepoek wilde moest je dat kopen. ook dure drankjes. Hier komen wij dus nooit meer. toen er werd gevraagd of het lekker was en wij ontkennend antwoorden, werden wij luid terecht gewezen. en toen ging de chagrijnige eigenaresse bij andere tafel verhaal halen.. Bij het weggaan werden wij volkomen genegeerd. wat een afknapper, terwijl het uiterlijk van de zaak zo mooi is.Na het afrekenen wordt je de deur uitgekeken.. Jammer, jammer.