• Bezorgen

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196800323 77
1207821964 85
1251908530 78
1461319715 80

1. Prima bediening en lekker gegeten.

2. Wim de Roos

Heerlijk gegeten. Prettige informele bediening. Niet goedkoop. Goede kwaliteit.

3. Marcel en Petra

Na de overheerlijke feestdagen in familie- en vriendensfeer toch vrijdag nog maar even neergestreken bij La Strada. Een favorietje van ons. Regelmatig gaan we met vrienden, met familie, met ons gezinnetje en nu weer een keer saampjes. Het is er altijd gezellig, attente bediening en het eten is gewoon goed. Eigenaar en chef Mario heeft ook altijd gezellige aandacht voor de gasten. Ditmaal gekozen voor een lekkere funghi al gorgonzola vooraf; een pasta met zalm als tussengerecht en een heerlijke malse varkenshaas 'muzica'. Een goede fles wijn erbij en het geheel afgetopt met koffie en enkele limonchello's.
    Binnenkort komen we terug met familie en gaan we hele avond wild eten; speciaal wordt door Mario een aantal heerlijke wild gerechten klaargemaakt. Nu al weer zin in!

4. John en Cora Straver

Tweede kestdag met zijn viertjes gegeten, een kerstmenu.

Het was geweldig, bediening door super leuke, gezellige meiden. Later op de avond gezellige muziek waarbij de eigenaar en het personeel er een gezellig feestje van maakten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Waardeloze tent; zelf navraag doen naar bestellingen, ondanks reservering te weinig personeel en na 2,5 uur wachten met moeite een voorgerecht te pakken. Zit je dan met een kind van 1 en chagrijnige gasten. Afgehaakt na de vraag of we het hoofdgerecht wilden; rekening nog netjes betaald en vervolgens bedonderd worden in de prijs t.a.v. genuttigde consumpties. Op naar de Domino's, sla dit restaurant gerust over.

6. Wij gingen naar La Strada omdat we daar eerder goede ervaringen hadden. Helaas vanavond een dieptepunt. Wat een gezellige avond had moeten worden werd een en al frustratie. Het begon goed. Er werd direct gevraagd of we wat wilden drinken. Maar de drankjes kwamen niet. Het argument was dat ze er nog maar 3 weken werkte (?).

Na ons kwam een andere groep. De kaart werd daar eerder gebracht. Toen ik de bediening daarop aansprak kreeg ik de kaart wel, maar daarna duurde het weer heel lang voordat ze terugkwam (je zou denken...). Wij wilden voor een verrassingsmenu gaan, maar we waren er eigenlijk al klaar mee en onze avond was al niet meer goed te maken, dus zijn we maar voor een pizza gegaan.

Toen we bij de bestelling van de pizza nog een drankje bestelden kregen we deze opnieuw niet. Toen we haar erop aangesproken hadden kwam het weer niet. Later kwam ze vragen of we de drankjes al gekregen hadden. Toen kwamen ze eindelijk. Na de pizza zijn we redelijk snel vertrokken. Voor onze pizza kregen we trouwens ook geen scherp mes. Onze buren, die kort na ons en het andere stel waren gekomen hadden na 1,5 uur nog geen gerecht gekregen en waren ook zeer ontevreden.

Bij het afrekenen aan de kassa (de rekening klopte overigens wel) werd mij gevraagd of het nagerecht mij gesmaakt had, maar dat was natuurlijk een vergissing. Wat kun je een reputatie snel en (voorlopig voor ons) voorgoed verpesten door slecht personeel. De recensie is nog enigszins positief opgesteld, want ik hoop dat het een momentopname was, maar ik vrees het niet en ik vrees dat er nog meer tafels niet de avond van hun leven hadden.

7. Met de Kerst een heerlijk kerstmenu genomen bij La Strada. Het was prima verzorgd, een geweldige ambiance, het eten was geweldig lekker en de bediening TOP!! Ook de prijs viel mee. Gewoon een gezellig en prima restaurant waar je heerlijk kan eten.

8. Goed restaurant om te eten. Bediening was erg goed, kom zeker terug.

9. w. Van gers

Wezen eten bij la Strada voor de eerste keer. Het was niet druk maar op het oog leek het mij en mijn vrouw een poging waard. Hier moet je voor het eten komen en niet voor de bediening. Zelf hebben wij de bediening ervaren als opdringerig of erg afwezig als je haar nodig had. Ook praat iemand daar asociaal. Tip: een ouder iemand spreek je met u aan en niet met jij of je. Ik zat me daardoor erg op te vreten. Ook omdat ze erg aanwezig was met het praten tegen haar collega's. Erg vervelend, professioneel was zeker geen sprake van. De keuken daarentegen erg goed en smaakvol. Eigenaar af en toe door de zaak zien lopen erg leuk. Mijn ervaring verder is om voortaan het eten af te halen. Helaas en erg jammer.

10. Floor Otto

11. w.zijerveld

We hebben genoten van de maaltijd en de ongedwongen sfeer van de bediening.
    Originele gerechten, prima bereid.
    Ik kom zeker nog eens terug!

W. Zijerveld

12. Karin claessen

Heerlijk gegeten. Ossenhaas in rode wijn saus, geweldig. Bediening super attent. Ik wil wel eens weten welke kok hier in de keuken staat. Mag zich meer laten zien om complimenten in ontvangst te nemen. Te vaak langsgelopen te weinig naar binnen gegaan. Voor iedereen aan te raden. Ik kom zeker terug. Wat een verrassing. Ga zo door. Jullie horen gewoon iedere avond vol te zitten! Aan mij hebben jullie er een enthousiaste klant bij!

13. Om te beginnen was het eten uitstekend. carpaccio was goed op temperatuur. En de hoofdgerechten waren ook van hoge kwaliteit. jammer genoeg kunnen we dit niet zeggen over een van de bedieningsleden. we werden aan tafel ontvangen door een meisje met kauwgom in haar mond. vervolgens kwam een van haar collega's hiervoor haar excuses aanbieden. daarnaast was de kauwgom kauwer erg aanwezig en niet op een sociale manier. ze stond onwijs hard te praten en om t al kwamen we er achter dat dit ook nog eens de dochter van de baas was.

mooie plek om heerlijk te eten.

14. Goed onvangst en een zeer attente ober. het eten was lekker en voldoende. Zeker een aanrader.

15. Het eten is heel lekker maar tijdens onze vier bezoeken zijn we teleurgesteld door de service, zeker deze laatste keer.
    Het enige restaurant waar ik geen alcohol vrij bier kon krijgen. De verkeerde wijn geserveerd aan onze gast. Niet erg attent naar ons toe tijdens het eten. Bij thee en koffie vergeten de thee doos te brengen, moest voor gevraagd worden. Thee keus was vol fruitige smaken. Geen Earls Grey en de Engels Pickwick thee was ook bijna op. Kiezen de meeste mensen voor gewone thee en niet alle flauwe smaakjes?

16. Lekker gegeten met gezellig apres diner.

17. Vorige week 3-gangenmenu gegeten bij La Strada. Heerlijk, vriendelijke bediening.

18. Ik word iedere keer verast door de heerlijke menu's Bij La strada. Leuke sfeer en kwaliteit staan voorop.

We gaan zeker weer binnenkort terug.

19. Ik vind het een prettige zaak, bediening en uitserveren op tijd. Ik ben er nu 2 keer geweest en mijn man lust geen pasta maar daar wel. Ik zit op mijn gemak en als ik een ober nodig heb is hij er meteen.
    Vooral het voorgerecht van kalfscarpaccio is aan te bevelen.
    De ober is gezellig, grapjes maar niet irritant.
    Helaas roken wij beiden en dan moet je voor de deur staan, maar ja, waar is dat niet?
    Ik ga er graag nog een keer heen.

20. Ik zelf ga veel buiten de deur eten ook regelmatig Bij La Strada in Berkel en Rodenrijs.

Nog nooit heb ik daar slecht gegeten en ik ben geen makkelijke eter.

21. Lodewijk

Wat een dramatent, m'n schoonmoeder kookt nog beter Italiaans.

Op aanraden van de eigenaar het zogenaamde 'La Strada' menu genomen. Eerst kwam de Carpaccio. De meest smerige die ik ooit heb gegeten. (tip aan de kok: op 300 meter afstand vindt u een C1000, haal een carpaccio daar uit de vriezer, die smaakt waarschijnlijk veel beter).

Daarna werden we verwend met een opgewarmde pasta uit de magnetron, verrijkt met champignonnetjes en truffels. Zowaar te eten, maar vooral door de uitstekende keuze van de kok om er een overdosis saus overheen te gooien.

Het klapstuk was toch wel het hoofdgerecht. Ronduit heerlijk: verschillende soorten veel te doorbakken vlees, droger dan droog en een stukje groen spul waarvan ik er later achter kwam dat het spinazie was (de bediening zei het tegen me).
    Het bijgerecht bestond uit roerbakgroenten (makkelijker kan het niet) en aardappeltjes om je tanden op stuk te bijten.

Het hoofdgerecht terug gegeven aan de eigenaar, die zei dat hij het 'vreemd' vond dat wij het niet lekker vonden. Blijkbaar was hij de enige aangezien er maar drie van de 30 tafeltjes bezet waren.

Na een gratis kopje koffie van de zaak (slootwater), kregen we de volgende verrassing gepresenteerd: het menu kostte ons € 34,50 p.p.! Een onvoorstelbare prijs voor de prijs/kwaliteit verhouding.

Kortom, wilt u een avondje vies eten en flink opgelicht worden, bent u hier aan het juiste adres.

1,8
  22. Gisteravond gegeten, mijn neef staat in de keuken en hij kookt verukkelijk.. hij is pas 15 maar koken als ramsay.

23. Afgelopen zondag wezen eten. Heerlijk gegeten. De kwaliteit van de gerechten is bijzonder goed! zowel de wat 'simpelen' italiaanse gerechten (pasta, pizza)als de wat uitgebreidere (vlees en vis)zijn erg lekker! de bediening is vriendenlijk, uitgebreid en snel. almet al heerlijk gegeten i neen goede ambiance een aanraader!

24. annetta,jos

of het nu zomaar is of ter gelegenheid,het was een genoegen om verwend te worden bij la strada.gezellig met collega,s en vrienden heb ik genoten van gerechten die ik thuis niet maak en waar ik me ook niet zomaar in ieder restaurant aan waag.Sint Jackobs schelp in pernod in combinatie met tomaten creme,bijzonder goed,vervolgd met een duo van zeebaars en zalmforel in een zoet sinaasappel en rode port.Alebei heerlijk! De bediening was attent.Ook de rekening bederft de smaak niet dus spoedig ziens en bedankt.

25. Wij echt genoten van een heerlijk 4 gangenmenu. Een zeer gastvrij restaurant met prima bediening. Dit is een echte aanrader en komen zeker een keer terug.

26. Souverein

was toevals treffer moesten er zijn om te wachten op afspraak kregen vriendelijke ontvangst mocht meteen wijn proeven aan de bar en ook andere nemen ook gedaan dus iets minder droog kregen meteen voorproefje gegratineerde oester met kaas klasse! mijn vriendin houd niet van oesters dus kreeg meteen wat anders en ik dus twee. na gedane zaken terug gekomen heerlijk gegeten geen dikke rekening iets van 84 euro voor en hoofd gerecht met knappe fles witte wijn en koffie toe. zeer de moeite waard en hele vriendelijke mensen en goede kaart

27. Brigitte

Orgineel en zeer goed eten. Goede wijn. En als je het driegangenmenu neemt, is de prijs heel prettig. De bediening is betrokken en vriendelijk zonder dat je het gevoel krijgt dat er op je wordt gelet. Kortom: TOP! We gaan gauw weer!

28. ellie,sjaak, ada, peter, astrid,aad, ineke,ben, judith, gerard,w

Zaterdag 08.12.2007
    Heerlijk eten, drinken en zeer vriendelijke, gezellige bediening.
    Komen zeker nog eens terug!!!

29. co , ineke, jacgueline en justin

Heerlijk gegeten, aanwinst voor berkel
    en rodenrijs,.Zeer zeker voor herhaling.

30. Heerlijke 4 gangenmenu met de keuze uit vis en vlees. Beide menu's smaakten erg goed, zagen er mooi uit met als verrassing een heerlijk dessert. Wij komen zeker een keer terug en durven dit restaurant aan te bevelen bij onze vrienden.

31. Eerste kennismaking met dit restaurant. Het steeds wisselende keuze menu was voortreffelijk. Het bezoek was zeker de moeite waard en zullen ook zeker terug komen

32. Heerlijk gegeten. We hadden de dagspecialiteit genomen, het vismenu. Het was overheerlijk, de hoofdwijn hadden we zelf gekozen, maar de ober had ons het wijn aangeraden voor het dessert en als aperitief. Alles paste goed bijelkaar en het was tongstrelend.
    Zeker een aanrader!!

33. wij zijn er met het gezin in januari geweest toen was het bijzonder goed nu met tweede pinksterdag geweest wat een teleurstelling slecht eten wel goede vriendelijke bediening maar duidelijk een andere kok met deze prijzen moet er toch wel een constante kwaliteit worden geleverd helaas dit was voor ons de laatste keer

3,2
  34. Heerlijke aanwinst voor Lansingerland.