Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barneveld verdeeld zijn.

1. S van der weidwn

HIER GEEN ETEN BESTELLEN. Vandaag een bestelling gedaan, na twee uur hebben we proberen te bellen waar de bestelling bleef. Telefonisch niet bereikbaar. Dan er heen is er niemand die je in het Nederlands te woord kan staan en moet je enorm veel moeite doen om je geld terug te krijgen. Te schandalig voor woorden

1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Richard

3. Personeel heel aardig en accuraat. De inrichting kan wel wat meer sfeer gebruiken.

4. Was prima, lekker.

5. Albert van der Zwaag

Ontvangst slapjes, wel of niet welkom, niet hartelijk! Ja en dan komen er nog 6 mensen binnen en wij worden vergeten! Na commentaar iets reactie maar slecht! We hebben betaald maar niet van harte! Oude baas moet goed personeel aantrekken, behalve de jongen uit de keuken, die probeerde alles te redden… sorry…

4,3
  6. Grotenbreg

Bij binnenkomst kwam er een man naar ons toe! Heeft u gereserveerd vroeg hij, ik zei ja, o, dan kunt u hier of daar plaats nemen.
    Geen goede avond, heeft u gereserveerd, wat is uw naam?
    Op tafel lag een theedoek als tafelkleedje die niet goed schoon was, waarschijnlijk vlekken die in de was er niet goed uit zijn gegaan.
    We hadden vlees besteld we kregen een groot bord stukje vlees met saus en drie blaadje rucola sla.
    1 rond bakje met wat vette groente het meest courgettes en een bakje met 5 gebakken aardappel stukjes erg vet en sommige niet goed gaar.
    En een schaaltje met 5 stukjes droog stokbrood, wat ik niet bij de maaltijd vond passen.
    Het was beter geweest om voor die tijd een paar stukjes stokbrood met kruiden boter of zo.
    Ik vroeg naar rode wijn en ze vertelde dat ze die net binnen hadden, dat was te zien de dozen stonden een paar tafeltjes verder nog opgestapeld “ gezellig”
    Het vlees was wel goed
    Bediening kon geen Nederlands en moest telkens vragen wat we wilden
    Ze deed wel haar best, maar naast haar had toch een persoon moeten staan om het haar te leren.
    Het viel mij tegen omdat ik er voor de overnamen zeer goed heb kunnen eten.
    En altijd een zeer goede bediening was
    Dit was voor ons eens maar nooit meer.
    Ik geloof dat de keuken wel hun best wel deden.
    Maar aan de klantvriendelijkheid mag zeker nog veel aan gedaan worden ook aan de aankleding van de zaak.
    Het oog wil ook wat.
    En de muziek wat zachter en wat rustiger.
    Ik heb me niet echt op mijn gemak gevoeld en we zijn ook naar het eten gelijk gegaan.
    Meestal neem ik nog koffie, maar nu was ik blij dat we konden gaan.

7. Er werd ons slechts 1x om drinken gevraagd. Pizza was echt voortreffelijk. Maar de sfeer in de zaak bedroevend. Geen muziek, kil licht, jonge meisjes in de bediening die echt hun best doen maar net te jong zijn om een goede gastvrouw te zijn. Jammer want het eten is zo goed.

8. Heerlijk gegeten. Echt Italiaans gevoel. Hier gaan we zeker nog een keer eten.

9. Femke Hansen

We kwamen hier nu voor de tweede keer werden erg hartelijk begroet en opnieuw heerlijk gegeten. Na verteld te hebben dat mijn vader op zondag jarig was geweest bij het dessert een tiramosu met sterretjes van het huis gekregen en na een gezellig gesprek achteraf ook nog drankjes en limoncello van het huis gekregen. Echt ge wel dig. Deze mensen hebben hart voor hun zaak en we wensen ze nog een zo goed en mooi mogelijke toekomst met hun restaurant en we komen zeker terug!

10. Gezellig en heerlijk gegeten! Zelfs iets wat niet op de kaart stond toch gemaakt ivm dieet fantastisch!!!!

11. Heerlijk gegeten; mensen doen er alles aan om het naar de zin te maken, leuk dat het echte Italianen zijn die proberen goed Nederlands te leren; verhoogd de sfeer. Zeker een aanrader om te gaan eten; prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

12. Het eten is verrukkelijk!
    Maar bediening en sfeer kan echt veel beter!

Zo jammer, want als er meer sfeer in het restaurant is zou je hele avond kunnen tafelen.
    Maar omdat het eten zo lekker is, nemen wij dit voor lief 😉

6,5
  13. Linda Hofman-Herrebrugh

Eten was prima en vriendelijke bediening, ga zeker weer eens terug.

14. Eten was voortreffelijk en de bediening was ook zeer correct en behulpzaam. Alleen ruim een uur wachten tussen voor- en hoofdgerecht kan echt niet. Zo druk was het niet in het restaurant en wij waren de eerste gasten. Echt jammer. Dit is toch een domper op een verder geslaagde avond. Dit moet veel beter kunnen

15. Bertold Oskamp

Aardige bediening maar drankjes lauw en eten matig voor de prijs

3,5
  16. Veel te taaie mosselen met een veel te zoute raviolini maken het geen geslaagde avond.

17. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

18. N. Engelen

Goed gegeten. Goede, aangename bediening. We komen hïer regelmatig.

19. Hilda Rosman

20. Ik kom graag bij de barnies alleen ik erg me de laaste tijd over de bediening bij het halen van simpel ijsje dan heb ik het over de prijs verhouding klein ijsje 1.20 + 0.75cent voor de slagroom € 1.95 vindt ik veelste duur
    Wordt dan klaar gemaakt door mensen die niet weten hoe zo machine werkt dan krijg je heel klein beetje ijs en heel klein beetje slagroom uit spuitbus ik zou zeggen barnies werk je personeel goed in wandt er wordt heel onhandig gewerkt bij de ijs afdeling en nog tip gebruik gewoon de slagroom machine die hebben jullie daar staan
    Voor De rest vindt ik eten altijd lekker

21. Zoals altijd hebben we heerlijk gegeten, heerlijke verse pizza’s en pasta’s en top service.
    Hele snelle bereiding van het heerlijke eten & top geregeld met speciale wensen. Kortom echt een aanrader.

22. Chinees-Indisch Barneveld

Wij haalden af. We hebben er heerlijk van gegeten. Op de afgesproken tijd stond alles klaar. Top!!!

23. Chinees-Indisch Barneveld
  24. Heerlijk en gezellig.

25. Bea van der Wal

Vooraf gereserveerd. Fijne bediening, meedenken in onze wensen over de drankjes, het menu. Wij hebben genoten voor een zeer schappelijke prijs.

26. Weer heerlijk gegeten! Met dank aan de altijd attente en vriendelijke gastvrouw.

27. Peter van der Werve

Wat een leuk restaurant, erg vriendelijke bediening, uitgebreide menukaart en eten is heerlijk. Een restaurant om regelmatig te bezoeken of voor om te rijden.

28. Fam. Van Dorst

We hebben wederom heerlijk gegeten in Lanterna Barneveld! Ook de service was prima! We komen gauw nog eens terug.