Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barneveld verdeeld zijn.

1. Gert-Jan de Jong

Vaak eten gehaald, maar deze keer hadden we super kleine kipnuggets en oude taaie kip waar amper vlees aan het bot zat. En dat voor de hoge prijs.

2. Het is ijskoud daar mijn tenen en handen vroren eraf.

• Eindcijfer 4,9
    4,9
  3. Heerlijk gegeten… De ossenhaas is echt een aanrader. Uitgebreide kaart en vriendelijk personeel. De akoestiek is ook erg prettig, geen kippenhok en de muziek staat niet te hard. Kortom heerlijk eten voor een goede prijs.

4. Adri den Dunnen

We aten een vegetarische pizza en die was op zich prima. We bestelden een karafje wijn, 2 glazen en nog een klein slokje. Bij afrekenen bleek dat karafje 22 euro te kosten. 10 euro per glas dus voor een middelmatig glas wijn.
    Bestel hier geen karafje wijn dus!!!

5. Eten was niet goed, toen we dat zeiden werd eigenaar boos, geen oplossing. Daardoor geen toetje meer gehad (wel voor betaald) maar meneer rekent alles in alle kwaadheid af. Geen aanrader!!! Was ook heeeeel rustig op zaterdagavond. Het is dat we er niet bekend zijn.... ik hoop mensen te kunnen overtuigen elders te eten want je wordt teleurgesteld

1,5
  6. Rene

Super slechte service geen wijn kapote tafel buiten. Daarna een pizza die scherp zou moeten zijn was niet scherp kregen we pepers in olie die super zuur was. Pizza laten staan erdoor en daarna werd de eigenaar nog boos ook drukte ze vinger in de olie en zei het is niet zuur en kwam doordat het niet van hem was. De olie zelf was ook niet zuur de pepers erin waren zuur de hele pizza was er zuur van en werd de eigenaar nog boos ook! Ze zouden deze tent moeten sluiten. We hadden 3 gangen van Social deal en alleen voor gerecht en halve pizza dessert niet meer gevraagd en moesten gewoon alles betalen geen sorry en een boze eigenaar! AFRADER VOOR IEDEREEN!

1,4
  7. Rene

8. Altijd goed te eten, alleen bij de berehap saté mag het ui ertussen wel veel dunner gesneden worden. Frikandel speciaal is ook vaak teveel mayo. Lang verhaal, maar kleine punten die verbeterd kunnen worden.

9. Gerrit van de Ridder

Gisteravond heerlijk gegeten, perfect klaargemaakte Saltimboca en tonijnsteak met scampi’s, vriendelijke en attente bediening. Vriendelijke prijsstelling voor topkwaliteit. Echt een aanrader.

10. Chris

11. Vriendelijk personeel, erg lekker gegeten en zeker niet duur in deze tijd.

12. J van de Wetering

De eet.nu reservering was niet doorgekomen maar het personeel heeft, ondanks dat ze vol waren, alle moeite gedaan om ons te laten zitten. Super aardige en relaxte jonge mensen. Uitstekend eten en een best wel uitgebreide kaart. Een aanrader!

13. Lekker eten voor niet al te veel geld! Aardige eigenaar!

14. Ik vind het eten goedkoop, vaak gegeten en ook zeker lekere patat.

15. Samantha Bos

Onwijs lekker eten, snelle service en meedenkend qua porties. Absoluut goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goedkoopste van Barneveld. Hardwerkende mensen die ook zeker klantvriendelijk zijn. Aanrader dus!!!

16. Ik heb het idee dat bij deze MC Donalds een competitie onder het personeel houdt, van… wie kan de langste wachtrij creëren bij de MC Drive.

17. De bediening was correct, we hadden een menu besteld, en we hadden rustig de tijd voor eten.
    Het eten was lekker.
    Aan het einde van de maaltijd begon de bediening al met dekken van de tafels voor de volgende dag.

18. Christa gehrels

Er wordt hier niet schoongemaakt.
    De tafels zijn smerig. Op de vloer ligt ook het een en ander.
    Ik heb er een medewerker op gewezen en toen werd er 1 tafel schoongemaakt.
    En dat was het.
    Verder kletsen met de collega.

19. Voor ons de perfecte friettent. Heerlijke friet en lekkere snacks. Vriendelijk en attent personeel. Wij genieten al bijna 10 jaar bijna elke week een keer van hun basis menu.
    Als vaste klant word je goed herkent en uitstekend en snel bediend. Wat niet ten koste lijkt te gaan van de niet-vaste klanten.

20. Hier al een paar keer heerlijk gegeten.
    Eigenaar en Personeel heel vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar weer

21. Patries

Wij gingen echt vaak hier gezellig eten of kip langs halen om thuis te eten. Wij hebben vorig jaar van vrienden best hoog bedrag gehad aan kadobon. Helaas had ik ze zo goed opgeborgen dat ik ze niet kon vinden. Vandaag eindelijk gevonden zie ik dat ze 6 weken verlopen waren. Ik gelijk gebeld want heb nog voor 45 euro bonnen. Nou we hebben gewoon pech hij doet er helemaal niks mee vind het gewoon echt schandalig me vrienden hebben dat gewoon voor betaald! Echt ze zijn zo achteruit gegaan snap er niks van waren altijd hele loyale en gezellige mensen maar ze gaan echt achteruit.

22. Paco Riupassa

Fijne mensen, fijne medewerkers! De lekkerste frikandellen speciaal van Barneveld.

23. Zo heerlijk gegeten!
    We zaten smiddags al op terras, en kregen een voorproefje van de kok 😍. Daardoor gelijk besloten om er in de avond te gaan dineren.
    We begonnen de avond met een nieuwe heerlijkheid (weer van de kok). Daarna echt weer zalige gerechten! Het was TOP. Een aanrader!

24. Super aanrader. Sushi, Vietnamees. Heel veel kerkers.
    Wat een heerlijk eten.
    Alles is even smakelijk. Grote porties (te groot misschien wel). Maar zo ongelooflijk lekker. We waren met z’n 4en. En allemaal verschillende gerechten. Alle gerechten waren meer dan lekker.
    Ook de bediening zo ontzettend lief aardig en gastvrij.
    Niet twijfelen maar gaan.

25. Jose Kramer

26. La dolce vita

Heerlijk gegeten!

Echte Italiaanse familie die deze trattoria runt. Ze presenteren de lekkerste Italiaanse pizza’s, pasta’s en andere heerlijke gerechten.

We hebben met 6 volwassenen gegeten: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. We hebben ons door de kok laten adviseren, daarbij hield hij rekening met de allergie van een van ons. Hij schotelde ons het beste voor en dat hebben we geweten. Heerlijk gerechten uit het zuidelijkste puntje van Italië. En tot slot het met liefde gemaakte nagerecht: Onovertroffen!

Binnenkort hebben we weer een verjaardag en komen we zeker weer langs.

27. M. van Essen

Wij eten hier vaker, eten is echt goed, leuke bediening. Een aanrader.

28. Lekker gegeten.
    En het personeel is aardig.
    We komen terug.
    Gezellige avond gehad.

29. Internationaal Barneveld

Zeer gastvrij. Tafeltjes gezellig neer gezet, akoestiek is niet geweldig, dus met veel bezoek of grote gezelschappen kan het wat luidruchtig worden.
    Voldoende keus op de menu kaart. Ieder gerecht is een feest om te zien en te proeven.

30. Marjan Langeweg

Heerlijk getafeld met vrienden: verrassende gerechten, heerlijke bijpassende wijn en op maat aangevoelde service. Lekker ruim zitten, maar blij dat we gereserveerd hadden, want het zat vol. Verwennerij!