Nieuwste foto's in Andijk

Laatste updates in Andijk

1. Carol's profielfoto
    Carol heeft een recensie geschreven voor Mariska's Corner

Gore zwarte frituurvet, en vet duur.

2. Marian  Boon's profielfoto
    Marian Boon heeft een recensie geschreven voor Het Kerkje

Marian Boon

Het eten was heerlijk en de sfeer fantastisch!!

3. W koch's profielfoto
    W koch heeft een recensie geschreven voor Danny's Garden
    Chinees-Indisch Andijk

Eten en drinken prima. 👏 bediening heeft haar best gedaan maar had duidelijk weinig ervaring (jammer) maar. Wij gaan vast nog een keer👍🏼

4. Rob Ruitenberg's profielfoto
    Rob Ruitenberg heeft een recensie geschreven voor Mariska's Corner

Rob Ruitenberg

Ik vind het duur 5 euro voor een hamburger vlees matig, 2.75 voor een cuppachino welke een matig bakkie was maar wel lekker en heet, koffie 1.75 wat wel weer goed is. 4.00 voor koffie met appelgebak houd het op 3.90 wat wel dan weer aantrekkelijk is het is net effe die kleine detail waardoor ik het gevoel krijg dat geld effe belangrijker is dan het eten.

5. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Goede prijs, kwaliteit en service. Zeker een aanrader!

6. Jayden's profielfoto
    Jayden heeft een recensie geschreven voor Mariska's Corner

Ik vind het eten hier heel lekker aleen het jammere is dat ze geen gluten vrije snacks hebben voor mij en mijn moeder.

4,7
  7. Pam's profielfoto
    Pam heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Wat een dooie boel. 5 euro patat is niet meer te krijgen, dan krijg je een zakje mee....om te janken zo weinig! En de vorige keer kreeg ik een zak raspatat met alleen maar keiharde kontjes. Als je er iets van zegt begrijpen ze je ook niet. Vroeger was ben koper 7dagen per week van 12 tot 12 open. Het zegt als genoeg dat dat nu niet meer zo is. Ga eens iets aan je prijzen doen, dan zul je meer klanten krijgen.

1,4
  8. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Mariska's Corner
    Vertaal van English naar Nederlands

Van de week heerlijk gegeten bij Mariska's Corner.
    De zaak ziet er schoon uit en is ook schoon, het personeel is ook zeer vriendelijk en maken graag een praatje met je. Het eten smaakte erg goed en de prijs kwaliteit viel me ook niet tegen.

Ik ga er zeker vaker eten.

9. R de Vries's profielfoto
    R de Vries heeft een recensie geschreven voor Mariska's Corner

R de Vries

Aangeraden door vrienden, eten was goed, maar toen ik af moest rekenen was daar wel een schrikmomentje: ik was voor 3 patat oorlog 2 met mayo, 1 kaassoufle, 1 kroket, 2 frikandellen en 5 x frisdrank ruim 7,50 meer kwijt als bij onze plaatselijke lunchroom/cafetaria. Had ik maar naar de meiden geluisterd ze wilde eigenlijk Mac Donalds was ik goedkoper uitgeweest dit keer. Desondanks zou ik gerust weer eens komen maar dan neem ik het wel mee wellicht scheelt dat wat.

4,7
  10. Deborah van Aelst's profielfoto
    Deborah van Aelst heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Deborah van Aelst

Heerlijk gegeten. Goede service. Veel keus. Vooral de milkshakes. Jammie! Mooie locatie en een zeer nette en vooral schoon establisement :-)

11. Rolf Herb's profielfoto
    Rolf Herb heeft een recensie geschreven voor 1619 eten en drinken

Rolf Herb

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Super! Perfekt Lunch, netter Service, beste Lage direkt am Yachthafen. Das Restaurant hat eine gehobene Küche, trotzdem faire Preise. Sehr zu empfehlen!

12. Erik kort's profielfoto
    Erik kort heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Wij hebben gister bij het Skaffie gegeten en net als de vorige keren was het weer dik in orde

Prijs en kwaliteit zijn prima
    En als je wat anders wilt bv een eitje op je nassi of bami dan is dat geen probleem

Mensen zijn vriendelijk en beleefd

Ik zou het Skaffie in Andijk aan iedereen aan raden

Met vriendelijke groet erik kort

13. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Enkele keren geweest bij 't Skaffie, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Ook 2x de catering geproefd op een feest en deze was prima. Hoorde van vrienden dat er van alles te regelen was met de eigenaars en dat ze zich aanpassen aan je wensen. Geen afwas, heerlijk toch.

14. H. Van dijke's profielfoto
    H. Van dijke heeft gereageerd op een recensie van 't Skaffie

Hallo
    Wij hebben zeker 10 keer friet bij u gehaald.
    Dit zakje friet was maar vooe 1 persoon.
    Aangezien mijn zoon zelf wilde trakteren heb ik hem laten beslissen wat hij er mee wilde.
    Ik was heel normaal door de telefoon maar ben door het irritante personeel niet goed te woord gestaan. Wat denken ze wel.
    Ik ken u gelukkig alleen oppervlakkig.
    Zal u ook geen gedag zeggen.
    Ik ben de zooltjes nog niet vergeten.
    Uw zoon zei de schoenen mogen weg.
    Toen in eens konden we ze betalen.
    Goed voor de klandizie.
    Maar goed we kunnen door gaan over en weer.
    Laten we elkaar maar met rust laten.
    Gelukkig hebben we een zaak gevonden waar we voor 5 euro wel met 4 friet genoeg hebben.
    En nog 1 ding.
    De vorige eigenaar is door t personeel opgeligt, niet door mij.
    Ik heb die man gewaarschuwd gelukkig

15. Restaurant & Cafetaria 't SKAFFIE 's profielfoto
    Restaurant & Cafetaria 't SKAFFIE heeft gereageerd op een recensie van 't Skaffie

Beste Hans,

Het spijt ons via deze weg te vernemen dat de hoeveelheid bestelde patat niet heeft voldaan aan je verwachtingen.
    Wij hebben echter geprobeerd n.a.v. jouw telefoontje om vriendelijk en netjes uit te leggen hoe dit kan. Helaas was jij niet voor rede vatbaar en ging je als een briesende leeuw door de telefoon tekeer om daarna het contact abrupt te verbreken.
    Daarna heb je je zoon teruggestuurd en je geld terug gekregen. (de ontvangen patat was in dit geval dus gratis)

Vanuit het verleden, bij de vorige eigenaar, ben jij gewend de patat gratis te ontvangen of te veel voor het betaalde bedrag te krijgen. Daar ligt de verwarring.

Wij berekenen echter de normale prijs die marktconform is met de bijbehorende juiste hoeveelheid. (€ 2,- patat is ongeveer voor 1 persoon)
    Van € 5,- patat kun je dus niet met 4 personen eten......

Het had je gesierd als je even persoonlijk naar ons toe was gekomen zodat wij dit ook persoonlijk hadden kunnen toelichten. We zijn immers geen vreemden van elkaar. Dat had veel misverstanden uit de wereld kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Rest./Caf. 't Skaffie

16. H. Van dijke's profielfoto
    H. Van dijke heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Hallo
    Ik heb mijn zoon voor 5 euro friet laten halen.
    Er kwam een zakje mee voor 1 persoon.
    Ik heb netjes gebeld en er werd mij verteld dat dit normaal was.
    Sorry hoor de cavia had er net genoeg van gehad.
    Schandalig en wij komen hier nooit meer.
    En mijn kennissen en de rest van de Andijkers zal ik het ook netjes melden hoe het daar gaat.

17. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Wat een chagrijnig personeel. Eten zeer matig. Totaal geen sfeer in deze zaak. Vorige eigenaar was het veel beter! Kom hier niet meer.

18. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Gisteren heerlijk gegeten bij 't Skaffie net als de vorige keer, hele vriendelijke bediening en het eten was prima!

19. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Afgelopen zaterdag maar eens met mijn vrouw besloten te gaan eten in het restaurantgedeelte. We werden goed ontvangen door de serveerder en kregen een kaart aangeboden. Wij hebben echt heerlijk gegeten en je hebt niet het idee dat je in een snackbar zit. De prijs is wat duurder voor de patat dan bij de vorige eigenaar, maar je krijgt er wel veel meer voor terug.

Ons zult u zeker nog eens terugzien!!

20. Jan 1974's profielfoto
    Jan 1974 heeft een recensie geschreven voor 't Skaffie

Heerlijk gegeten. Zaak ziet er mooi en fris uit. Stoelen zitten heerlijk. Vriendelijke bediening. Verse patat is super. Kom zeker weer terug.