Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Het eten was lekker. De bediening was minder. Bij binnenkomst ontvangen maar de dame die ons naar de tafel bracht was gehaast, alles moest snel. Het eten werd op rare plaatsen op de tafel gezet. En het was neerzetten en weer weg, geen uitleg van iets. Drinken werd midden op de tafel gezet en de glazen in elkaar zo vam zoek het maar uit.

2. Eten, personeel, prijs perfect.

3. Internationaal Almere

Top restaurant met uitstekend eten, top personeel, en een heerlijke sfeer.
    Zowel lunch als diner zijn erg goed.
    En heb je iets te vieren, dan doen ze graag een stapje extra om jouw een fijne avond te bezorgen.
    Kortom, dit restaurant behoort tot de beste restaurants van Almere.

4. Internationaal Almere

Trudy Pieper

5. Met ons gezin dineren op 9 december 2023 werd een teleurstellende ervaring. Bediening duurde ontzettend lang, deel van de bestelling werd vergeten, vlees was taai en te lang doorgebakken en pas nadat we alles op hadden, kregen we alsnog de frietjes... na de flinke rekening van bijna €225 gingen wij met een teleurstellende ervaring huiswaarts.
    De volgende dag toch maar een klacht ingediend. Geen antwoord. Na 3 weken maar eens contact opgenomen. Er werd gezegd dat er gereageerd was op de mail, die mail hebben wij echter nooit gekregen. Een leugen dus. Daarna kregen we plots een excuusmail waarin ze alles ontkenden!!!

De Beren was goed in het verleden. Ik weet niet wat er gebeurd is daar in Almere, maar wij gaan er niet meer heen. Het is te duur voor wat je er nu voor terug krijgt. De reactie op onze klacht was ronduit stuitend en absoluut niet professioneel.

6. M. De Vries

Voorgerecht was prima (breekbrood met smeersels), het hoofdgerecht (saté van kip en de vegetarische versie) was de prijs niet waard. Satesaus bijna zwart ipv bruin, geen sla of groenten, frietjes waren allemaal restjes. We hebben geen dessert genomen.

7. Reina Elstrodt

We hebben 26 december 2023 een kerstdiner geboekt voor 3 personen. Op de site stond dat het E 49.95 per persoon kostte. In het restaurant keeg je een menukaart op tafel met heel verschillende gerechten als het diner wat op Internet stond dat ineens E 60 kostte. Graag zou ik willen weten waar het verschil vandaan komt. Ik vind wel dat je de klant verkeerd informeert en voor een voldongen feit stelt dat de prijs ineens veel duurder werd. Je kan niet aan tafel zeggen: Hoe kan het nou dat we ineens ruim E 10 meer moeten betalen. Dus blijf je zitten en neem je je verlies. Jammer.

8. Klaas Boersma

Ik klaag niet snel maar nu wel. Tweede kerstdag hier gegeten. Het was een zeer schandalige vertoning. 2 uur op het eten gewacht. Dat was koud, slecht en smakeloos. 2x moeten vragen om het toetje van 1 van ons. Toen dat kwam was iedereen al klaar. Koude bevroren churros, koude chocoladesaus, eigenlijk was al het eten koud. Borden en eten gingen over de grond. Iemand kreeg een dienblad drank over zich heen. Het was complete chaos. Als je geen kwaliteit kunt leveren en de drukte niet aankunt moet je niet opengaan met kerst. En dat alles voor € 50 p.p. Stond ook iets op de bon wat we niet hadden gehad maar dat kon ze noet corrigeren. Ben letterlijk weggevlucht. Het was zonde van het geld. Hulde voor de bediening die zijn best deed maar het ook niet meer kon handelen. GA HIER NIET HEEN!!!!

1,7
  9. Eeuwigheid moeten wachten, veel kant en klaar eten (stickers dat het de dag ervoor gemaakt is er nog op). Koud hoofdgerecht, instand toetjes met spuitbusslagroom. Geen aanrader.

2,1
  10. Vandaag daar heerlijke lunch gehad. Ruim voldoende keus. Vriendelijke bediening. Ondanks de grote drukte gezellig en snel onze bestelling gekregen. De menukaart is in het Engels. Voor ons geen probleem, maar misschien wel voor anderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Ik heb 2 uur gewacht op mijn eten en vervolgens was het ijskoud. Ik heb een grote bestelling gedaan van 96 euro. Telefonisch heb ik een gesprek gehad die heel erg on respectvol was. Ik zou hier niemand aanraden om te bestellen echt een no go!!!

2,3
  12. Wij hadden om 16.45 uur voor bijna €100 aan eten besteld. Ze zouden 17.30 uur bezorgen maar helaas kwam het eten tegen 19.00 uur. Het eten was koud. We hebben ze gebeld en het aangegeven. We zouden gecompenseerd worden met toetjes. Tegen 23.00 uur weer bellen gaven ze aan dat ze op een ander adres geleverd hadden. Maar telefonisch werd er gezegd we hebben hier geen tijd voor het is druk. Geen service en bestel daar nooit meer!

13. Vanavond met z'n tweeën gegeten, het eten is met zorg bereid je proeft dat het vers is. Het was heerlijk. Prijs kwaliteitverhouding is goed, echter de drank is erg duur. Een rustige sfeer zonder harde muziek zodat je ook lekker kunt praten met elkaar. Echt een aanrader.

14. Daniëlle Keijer

Voor ons de laatste keer, heel onvriendelijk personeel achter de balie. Klant is koning ver te zoeken. Ik bel en vraag om het maand menu van 23,50. Er wordt gevraagd of je er nasi, bami of witte rijst bij wil. Ik vind dan dat er wel even bij gezegd moet worden, wij rekenen nu hier extra voor en de prijzen zijn omhoog gegaan. Ik rij er heen, geef door dat ik het menu van 23,50 kom halen. Krijg ik te horen dat het nu samen 28,50 is geworden ( begrijp best dat alles duurder wordt). Ik geef aan dat ik dit wel graag van te voren had willen weten. Krijg ik toch zo’n onvriendelijk antwoord van tja alles is duurder geworden en je moet dit gewoon betalen. That's it en meer niet. Ik wordt gewoon zo onvriendelijk te woord gestaan. Voor ons dit restaurant nooit meer en dat na jaren halen daar. Ik laat het er niet bij zitten en ga hier echt een klachten e-mail voor sturen. Klant blijft altijd koning heb ik geleerd!!! en een cursus klantvriendelijkheid kunnen ze hier wel gebruiken.

15. Was druk en maar 1 persoon in de bediening en 1 in de keuken. Hierdoor duurde het 1 uur voordat het eten is gebracht. Ondanks dat blijft het personeel vriendelijk, informeren ze klanten dat het langer duurt als normaal. Dus ondanks het gebrek aan personeel zijn we goed geholpen en hebben we lekker gegeten.

16. Bami kip besteld voor 17,00 eur. Smakeloos bami met niets er in. Kip was wel lekker maar dit voor zo veel geld absoluut oplichterij. Dit was de laatste keer!

17. F

Heerlijk gegeten alles proef je vers mooi ingericht en top gastvrouw.
    100% aanraden.

18. Pizzeria Almere

Pizza kwam geschud aan bezorger had hem voor de deur laten vallen.
    Bel je op hangen ze in gesprek 3 keer op krijg je te horen jullie hebben altijd wat nou we bestellen al jaren alleen van de laatste 4 bezorgingen gingen er drie fout een met plastic in pasta, een keer pizza hawai zonder annanas en een keer gister dus de pizza laten vallen voor de deur.
    Eerst zeggen ze er komt een nieuwe dan we willen je niet meer als klant en vervolgens je krijgt je geld terug komt vanavond. Nou een dag verder niks gezien kan dus en naar de pizza en naar het geld fluiten. Mijn zullen ze echt niet meer zien als klant. Nieuwe eigenaar nieuwe kaart slechte service en voedsel.

1,4
  19. Max van Os

23112023 gelunched. Uitsmijter. Uitsmijter is een droog broodje met een eitje. Beschamend.

20. Internationaal Almere

JWJ van Dijk

Waardeloos

Ieder jaar komen wij met zes mensen uit het land bij elkaar in Van der Valk Almere om met elkaar naar mijn oom te gaan die in Almere woont. Dit jaar - 2023 - werd hij 103 jaar oud. Vorig jaar was het al vreemd dat we in de lounge GEEN koffie konden krijgen. Er was te weinig personeel. Nou ja zeg.... Dit jaar, 2023 dus, heeft mijn nichtje vooraf gebeld of we koffie konden drinken om 10 uur met zijn zessen. "Ja hoor dat is geen enkel probleem". Nou, dat bleek dus wel een probleem. Ook dit jaar - ondanks dus de toezegging - kon dat dus NIET. We zijn maar zelf naar het 'restaurant' gelopen, naar de koffiemachine om koffie te halen. En we wilde daar ook gewoon voor betalen. Dat was natuurlijk een hele toestand en vreselijk lastig (ahum....) voor het personeel. Haha...mensen die zelf hun koffie gaan halen. Betalen was ook lastig want dat kon natuurlijk niet in de lounge bij de receptie.... alleen was er niemand meer in het restaurant. Duurde dus ook weer een eeuwigheid.

Volgend jaar - als mijn oom nog leeft - gaan we NIET naar Van der Valk, maar naar een andere plaats in Almere!

1,9
  21. Vertaal van English naar Nederlands

I'm a regular at this vibrant spot, making it my top pick in Almere. The inviting atmosphere, diverse vegan menu, and exceptionally friendly staff add to its charm. Their commitment to a cashless system aligns perfectly with a sustainable approach—an aspect I truly appreciate. Overall, I love the place, and given the scarcity of vegan options around, it's a real gem!

22. Dmytro

23. Het eten was teleurstellend.
    Er ging de hele avond van alles mis en wij moesten meerdere malen vragen om verschillende zaken.
    Het eten werd, bij ALLE gangen, niet tegelijkertijd uitgegeven.
    In verhouding geen goede verhouding qua prijs en kwaliteit.
    Kortom… geen aanrader!

24. Nederlands Almere

Arnold Kosmis

Leuke locatie. Ook voor meerdere gasten. Vriendelijke bediening attent naar hun gasten. Genoeg keus om te kiezen. Leuke prijs als je het menu neemt. Zeker een aanrader. Komen graag nog een keer terug.

25. Nederlands Almere

Elsa Titulaer-de Vries

We werden hartelijk ontvangen en er was een snelle service. Ze hebben een menu met een goede prijs/kwaliteit. We hebben heerlijk ontspannen gegeten, met een lekker muziekje van de dj op de achtergrond.

26. Nederlands Almere

Alles Top. Relaxte sfeer. Gemotiveerd personeel.

27. Italiaans Almere

De verjaardag van mijn vouw met zijn zessen gevierd. Lekker gegeten en nog een hartstikke leuke attentie voor haar verjaardag.

28. Wat een relaxt personeel humor vriendelijk top, eten buitengewoon heerlijk avondje uit geweest.

29. Love this place for Almere!
    Always cozy and great music.
    Staff already knows my name and always welcomes with the smile
    Great food for vegans and everyone

30. Victoria