Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Amel Hope

2. Italiaans Almere

Heerlijk gegeten, als altijd! Gezellige bediening, speciale wensen zijn bespreekbaar en er is ook af en toe tijd voor een praatje.
    Hun melanzane, hun huisgemaakte tiramisu en limoncello zijn aanraders!!!

3. Marc van Rooij

Bestellen altijd spareribs, echt super smaken perfect. Vandaag zoete en hot besteld en zaten lekker te eten toe ze nog een keer aanbelde omdat ze schijnbaar een hot hadden gewisseld met een normale versie. Er lief een aardig top spare ribs en ook altijd top service.

4. Sylvia van Veluw kuiper

Heerlijk eten, fijne sfeer en leuke mensen. Drinken eten ziet er goed en verzorgd uit.

5. Anton Oemar

Heel lekker, optijd bezorgd, vriendelijke mensen

6. Denk 2x na voor hier te eten of te bestellen. Zelfs een simpel pita broodje krijg je verkoold geleverd. Om maar te zwijgen over de aangebrande kip filet. Zelfs de patat was meerdere keren terug gegooid in het vet. Bijna alles weg moeten gooien. En telefoongegevens gewoon niet te bereiken. Dit was de laatste keer dat ik hier bestel.

1,4
  7. Zonde, maar niet te eten. Net zo beroerd als de service

Bar slecht. Bar slechte service. Niet klantvriendelijk. Nooit meer Sushi Maido. Jammer want het was de beste sushi tent in Almere. Nu is het geld verspilling en moodkilling voor als je trek heb in sushi.

8. Verhoeven loodgieters

Je besteld eten via een site, bestel.nl in mijn geval. Je betaald 60e en binnen 15 min word je terug gebeld manager Spinx. We leveren niet want kost ons 17%. U moet nog een keer bestellen en dan leveren we uw eten!! En over 3 dagen heeft u geld terug!!

9. Het is eten altijd super lekker, geniet er altijd van.

• Eindcijfer 10
  10. Mees van beek

11. Kom hier al jaren, en altijd goed eten en leuke mensen.

• Eindcijfer 10
  12. Valeria

13. Vertaal van English naar Nederlands

Previous owners was amazing to handle everything. New owner want to ruin everything I guess.
    2 hours late to deliver pizza, we ate cold pizza and took full money.
    Another time, sent chicken pizza when we ordered veg pizza.
    Another time asked me to pay more than the original bill, what a shame we are no longer ordering from here. I am not sure how this business is still running with very bad service.

14. Gezellig kattencafe waar de katten het heerlijk naar hun zin lijken te hebben. Door het groot aantal katten is de geur minder prettig. Bij binnenkomst was direct een sterke katten(bak)geur waar te nemen.

15. Voor het eerst besteld. Wij hebben genoten van het eten. Buiten verwachting. Heel erg lekker en ondanks 1 kleine maaltijd toch erg veel. De bami was rijk, niet alleen witte bami, naar ham en groenten. Zeer aan te bevelen

16. Antonette van der Linden

Heerlijk eten, prima sfeer en goede en vriendelijke bediening.

17. Wanneer je een bami/nasi special besteld met daarnaast nog de telo bakkeljauw en vervolgens een belletje krijgt dat de bami op is en of je wat anders wilt eten… wat op zich geen probleem is want kan gebeuren dus vraag je om een roti rol kip kerrie om vervolgens de rotirol tempeh krijgt. Aangezien me eerste keuze al niet beschikbaar was, had ik wel verwacht dat m’n 2de keuze goed zou gaan. Helaas niet het geval en zo goed is het eten nou ook weer niet gekruid.

18. Denk je gezzelig een hapje te kunnen eten. Hebben ze de helft van de menukaart niet!

De gehaktballetjes waren niet gaar van binnen (ze leken wel gekookt). Dan vraag je om een lasagna. Die hebben ze niet. Dan vraag je een pizza peperoni hebben ze geen peperoni. Geven ze aan dat ze wel salami hebben. Dan ga je hiermee akkoord. Krijg je geen salami maar een of andere peperworst.

En bij betalen haalde ze alleen de prijs van de salami van de rekening terwijl de hele pizza niet opgegeten is.

Is voor ons de laatste keer geweest bij woodstone!

19. Gezellige sfeer, personeel doet goed hun best en zijn netjes en beleefd.

20. Het eten was lekker. De bediening was minder. Bij binnenkomst ontvangen maar de dame die ons naar de tafel bracht was gehaast, alles moest snel. Het eten werd op rare plaatsen op de tafel gezet. En het was neerzetten en weer weg, geen uitleg van iets. Drinken werd midden op de tafel gezet en de glazen in elkaar zo vam zoek het maar uit.

21. Eten, personeel, prijs perfect.

22. Internationaal Almere

Top restaurant met uitstekend eten, top personeel, en een heerlijke sfeer.
    Zowel lunch als diner zijn erg goed.
    En heb je iets te vieren, dan doen ze graag een stapje extra om jouw een fijne avond te bezorgen.
    Kortom, dit restaurant behoort tot de beste restaurants van Almere.

23. Internationaal Almere

Trudy Pieper

24. Met ons gezin dineren op 9 december 2023 werd een teleurstellende ervaring. Bediening duurde ontzettend lang, deel van de bestelling werd vergeten, vlees was taai en te lang doorgebakken en pas nadat we alles op hadden, kregen we alsnog de frietjes... na de flinke rekening van bijna €225 gingen wij met een teleurstellende ervaring huiswaarts.
    De volgende dag toch maar een klacht ingediend. Geen antwoord. Na 3 weken maar eens contact opgenomen. Er werd gezegd dat er gereageerd was op de mail, die mail hebben wij echter nooit gekregen. Een leugen dus. Daarna kregen we plots een excuusmail waarin ze alles ontkenden!!!

De Beren was goed in het verleden. Ik weet niet wat er gebeurd is daar in Almere, maar wij gaan er niet meer heen. Het is te duur voor wat je er nu voor terug krijgt. De reactie op onze klacht was ronduit stuitend en absoluut niet professioneel.

25. M. De Vries

Voorgerecht was prima (breekbrood met smeersels), het hoofdgerecht (saté van kip en de vegetarische versie) was de prijs niet waard. Satesaus bijna zwart ipv bruin, geen sla of groenten, frietjes waren allemaal restjes. We hebben geen dessert genomen.

26. Reina Elstrodt

We hebben 26 december 2023 een kerstdiner geboekt voor 3 personen. Op de site stond dat het E 49.95 per persoon kostte. In het restaurant keeg je een menukaart op tafel met heel verschillende gerechten als het diner wat op Internet stond dat ineens E 60 kostte. Graag zou ik willen weten waar het verschil vandaan komt. Ik vind wel dat je de klant verkeerd informeert en voor een voldongen feit stelt dat de prijs ineens veel duurder werd. Je kan niet aan tafel zeggen: Hoe kan het nou dat we ineens ruim E 10 meer moeten betalen. Dus blijf je zitten en neem je je verlies. Jammer.

27. Klaas Boersma

Ik klaag niet snel maar nu wel. Tweede kerstdag hier gegeten. Het was een zeer schandalige vertoning. 2 uur op het eten gewacht. Dat was koud, slecht en smakeloos. 2x moeten vragen om het toetje van 1 van ons. Toen dat kwam was iedereen al klaar. Koude bevroren churros, koude chocoladesaus, eigenlijk was al het eten koud. Borden en eten gingen over de grond. Iemand kreeg een dienblad drank over zich heen. Het was complete chaos. Als je geen kwaliteit kunt leveren en de drukte niet aankunt moet je niet opengaan met kerst. En dat alles voor € 50 p.p. Stond ook iets op de bon wat we niet hadden gehad maar dat kon ze noet corrigeren. Ben letterlijk weggevlucht. Het was zonde van het geld. Hulde voor de bediening die zijn best deed maar het ook niet meer kon handelen. GA HIER NIET HEEN!!!!

1,7
  28. Eeuwigheid moeten wachten, veel kant en klaar eten (stickers dat het de dag ervoor gemaakt is er nog op). Koud hoofdgerecht, instand toetjes met spuitbusslagroom. Geen aanrader.

2,1
  29. Vandaag daar heerlijke lunch gehad. Ruim voldoende keus. Vriendelijke bediening. Ondanks de grote drukte gezellig en snel onze bestelling gekregen. De menukaart is in het Engels. Voor ons geen probleem, maar misschien wel voor anderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Ik heb 2 uur gewacht op mijn eten en vervolgens was het ijskoud. Ik heb een grote bestelling gedaan van 96 euro. Telefonisch heb ik een gesprek gehad die heel erg on respectvol was. Ik zou hier niemand aanraden om te bestellen echt een no go!!!

2,3