Bezorgrestaurants in de buurt van China Town

1491970501 59
1591935665 68
1691900829 66

1. H.vd. Hoek

Loempia's, goed warm, korst te dik en niet goed gaar, veel te veel tauge. Smakeloos.
    Duur!!

2. Wij komen hier graag. China Town heeft lef door ook minder bekende gerechten aan het buffet toe te voegen zoals borrelnootjes, marshmallows en lange vingers. Aan moderniteiten doet het restaurant gelukkig niet, dus je kunt er met een gerust hart een cola-vieux of een Coupe Caramel bestellen. Hoewel het een Oosters restaurant betreft zijn de prijzen alles behalve pittig!

3. Corrie stehouwer

Snap niet dat er voor dit restaurant negatieve recenties worden gegeven. Wij waren met een groep van 50 personen en wij vonden het eten absoluut voortreffelijk wij hebben gelijk weer gereserveerd voor een volgende keer.

4. J. van Bochove

Met smaak gegeten in een zeer vriendelijke atmosfeer.

5. Vrijdagavond 26 oktober jl. Hier van het buffet gegeten. Het eten was lekker, maar er werd slecht bijgevuld. We kwamen om 18:30; dat is toch niet zo heel laat. Prijs was dik in orde. Personeel is vriendelijk maar de bediening zou wel wat beter kunnen. 'T Duurde af en toe wel erg lang. De ouders van de eigenaar deden het voor alsnog beter.

6. Ter ere van een verjaardag hier gegeten, ik moet zeggen, het is dat je geen "0" kunt geven want het was echt dramatisch, bij aankomst konden wij kiezen uit buffet of a-la-carte. Gekozen voor buffet, er werd helaas niet bij gezegd dat er geen plannen waren om het eten bij te vullen en dat je maar genoegen moet nemen met restjes, lege bakken, ingedikte sauzen! Pas na klagen werd en minimaal bijgevuld en sushi proberen ze af te houden met het argument dat het een half uur kost om de sushi rijst te maken, maar aangezien we nog geen plannen hadden om te vertrekken, was de prima, maar ook hier weer minimale aanvulling. Als je als restaurant het vervelend vind om om 18.30 Nog een buffet draaiend te houden, moet je dat eerlijk zeggen en aanraden om op dat tijdstip gebruik te maken van de a-la-carte mogelijkheden. Bij het betalen is dit aangegeven aan het personeel, er werd een beetje geknikt, maar geen enkele excuses of begrip. Zonde van het geld en teleurstellend voor de jarige die graag getrakteerd had op een gezellige en lekker maaltijd. Dus kortom: zeker niet naar toe gaan, zonde van je geld!

7. Restaurant China Town in Alblasserdam.

Zondag 25 maart met 12 personen naar een lopenbuffet bij China Town in Alblasserdam.
    Het was een groot fiasco.
    20 minuten nadat we binnen waren had een persoon nog steeds geen drankje.
    Toen werd de soep geserveerd.
    Een persoon had na 30 minuten nog steeds geen soep.
    Na totaal 40 minuten wachtend op een kop groentesoep, hebben we de drankjes en de 11 koppen soep afgerekend en zijn we weg gegaan.
    Weer een illusie armer.
    Daar gaan we NOOIT meer heen.

3,2
  8. Jan. Jakobs

Heel goed eten en top bediening.

9. Jacqueline

Wij halen hier regelmatig eten als we op kantoor overmaken. Haalden, moet ik zeggen. Afgelopen woensdag soep en loempia speciaal gehaald. Het eten is ontzettend flauw, het is dat je weet dat je een wanton in je mond hebt, want smaak heeft het verder niet. De loempia ook ontzettend slecht, ik heb hem weggegooid. Pindasaus ontzettend waterig. De vorige eigenaar van het restaurant deed het echt een stuk beter. Wij gaan op zoek naar een nieuw afhaaladres! Helaas.

3,2
  10. Zelden zulk zenig taai vlees gegeten bij de Indische rijsttafel.

11. Gezellig restaurant, het eten was heerlijk, personeel heel vriendelijk.

12. G de Ruiter

zeer slecht, te weinig personeel, slechte bediening, drankje wat op tafel aangeprezen wordt is er niet, van het buffet waren de gerechten vaak op, ook de borden werden niet op tijd aangevuld, kwaliteit van de gerechten ondermaats.

2,8
  13. Na zeker een keer of 6 te hebben aangegeven dat onze bestelling die we regelmatig haalden of te zwart of te rauw gebakken was en de saté saus nog dunner was dan water zijn wij op hoge poten op zaterdag avond met bestelling terug gegaan om verhaal te halen. De nieuwe eigenaar ontkende onze klachten omdat vele, vele afhaal klanten aanwezig waren terwijl hij een paar weken eenmalig 1 halve bestelling gratis aan ons meegaf ter compensatie omdat hij inzag dat dit niet kon. Valt nu wederom in de herhaling en zullen daarom een ieder afraden hier een bestelling te doen of daar uit eten te gaan. Nu alles verhoogd in prijs, zo kort een nieuwe eigenaar en nu al arrogant.

14. Wij waren regelmatig (minimaal 1 x maand, afhaal of buffet) klant bij ChinaTown. Moeten nu toch constateren dat het geheel sinds de nieuwe eigenaar aan het afzakken is. Klantvriendelijkheid en sfeer is afstandelijk. Grotere groepen, dus volle tafels genieten alle aandacht. Afhaal of met z'n 2en buffet is geen prio bij leidinggevende. De gezelligheid en "pit" is eruit, helaas.. De afhaalmaaltijden zijn qua smaak en garing echt een stuk minder. Best jammer, maar er is keuze in Alblasserdam. De gedachte dat alles even moet wennen is achterhaald. Wij gaan het ergens ander proberen. Succes verder!!

15. Lotje 16 punten

Afgelopen zaterdag weer eens hier wezen eten. Soep was heerlijk, zoals gewoonlijk. Als tussendoortje kregen we kleine loempia's, deze waren ook heerlijk. Hierna had ik Mihoen met kip en mijn man Babi pangang met mihoen. De Babi pangang was goed, maar de mihoen leek wel te lang gekookt. Droog en het leek of je een bal met meel in je mond had. Was niet lekker.

16. Wij zijn er twee keer in korte tijd wezen eten en het eten is echt super goed!! De mensen die er werken doen heel erg hun best en zijn ook super vriendelijk. Ik snap de slechte recensies echt niet. Top eten en goede prijs!!!

17. Maarten

Ronde tafel gereserveerd
    - van de kaart voor 9 personen besteld
    - vlotte bediening alles tiptop geregeld
    - heerlijk getafeld
    - echt een aanrader.

18. alblasserdam

De China Town in Alblasserdam is een goede en lekkere Chinees om uit eten te gaan. De bediening is goed en het eten en drinken is goed bereid en bezorgd. Het is er totaal niet duur. Echt een aanrader om te gaan eten.

19. Niet meer dan het voorheen was. Gereserveerd; geen welkom, zelf jassen maar opgehangen, wachten bij de afhaalbalie. Moesten lang wachten op de menukaart (er waren er niet genoeg...)

Voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Na een kwartier nog geen voorgerecht; vergeten. Inmiddels was het schaaltje kroepoek leeg. Nog maar een wijntje. We hadden trek. De tomatensoep was niet echt warm, maar smaakte redelijk.
    Het hoofdgerecht kwam op tijd. Helaas werd de tipan mixed sate niet goed geflambeerd; aanstekers werkten niet! Wat restte een smeulend vuurtje, verbrande stokjes overgoten met een grote hoeveelheid saus. Jammer, want de verwachtingen waren hoog gespannen. De bijgeleverde mihoen en nasi waren smakeloos en net als het tipan gerecht niet warm. Evenals de borden. Kortom, geen zin om nog langer te blijven. Na het afrekenen vraagt een van de serveerters of we nog een wit warm doekje willen. Mosterd na de maaltijd.

Conclusie: sinds de nieuwe eigenaar is het sterk achteruit gegaan. Voorlopig dus geen Chinatown meer en zeker niet op Valentijnsdag! Na zelf de jassen weer van de kapstok te hebben gepakt lopen we zonder enige begroeting of bedankje van het personeel naar buiten.

Tips voor de nieuwe eigenaar: Ga op een cursus klantvriendelijkheid. Instrueer je personeel goed. Nu lopen ze knullig door elkaar en weten ze niet van elkaar wat ze doen.

20. Adrienne Dijk

Ik kwam eten afhalen, ik heb ruim een half uur moeten wachten omdat de telefonische bestellingen allemaal voorgaan. Ze houden liever de bel klanten te vriend dan de mensen die de moeite nemen om eerst naar de zaak te komen en daar hun bestelling te plaatsen. Dat vind ik een groot minpunt. Ik zal er ook niet snel meer heen gaan.

21. Super service, afhaal menu's gehaald bij thuiskomst miste we een gerecht. Na een telefoontje werd diit gelijk thuis bezorgd. En we wonen niet naast de deur! Niets dan lof en het eten was zoals altijd weer prima! We blijven klant!!!

22. Kom je zomers via de achterkant naar binnen, zie je de keukendeur open staan.. Dan heb je het gevoel alsof je eten van de vloer krijgt. Dan de nieuwe baas.. Heel erg chagrijnig. Vraagt je om je legitimatie omdat die denkt dat je ouder bent en dan geen kinderprijs krijgt. Eten is desondanks wel lekker en altijd gezellig.

23. Al jaren onze vaste wekelijkse Chinees! Prima eten, ruime porties en doen niet mee aan prijsverhogingen.

24. Bernard

Afgelopen vrijdag met het hele gezin wezen eten. We hadden allemaal het buffet genomen en het was verrukkelijk. In het buffet zaten niet alleen de standaardgerechten maar ook echte Chinese specialiteiten. Service was eveneens top. Bedankt en tot de volgende keer!

25. Ik kom al vele jaren bij China Town zo ook dinsdag 15 april 2014. Er zaten 2 wachtenden. 2 dames waren druk bezig. Ik verwachtte mijn bestelling te kunnen doen, maar er werd compleet langs me heen gekeken.
    De 2 wachtenden kregen hun afhaalmaaltijd, er werd een telefoon aangenomen voor tafelreservering en ik werd nog steeds niet gezien. Ik heb ze vriendelijk aangekeken maar niets hielp, tenslotte heb ik mijn geld maar ergens anders uitgegeven.

26. Het nieuwe koude buffet is een mooie en lekkere aanvulling.

27. Wij komen hier regelmatig en worden telkens weer verrast door de voortreffelijke keuken. Suggestie! Neem eens iets anders dan babi pangang en bestel een menu (voor 2 personen, achterin de menukaart) Top !!
    Maar ook het buffet in het weekend is prima.
    Zeer vriendelijke bediening.

28. Wij komen hier al jaren en een paar keer per maand, de familie met hun 5 kinderen doen er alles aan om het iedereen perfect naar de zin te maken.Het eten is dan ook prima, voor een kleine prijs, en heerlijk van smaak. Voor elke beurs geschikt, en bij het buffet krijg je ook ijs met meestal veel vers fruit en een chocoladefontijn! zelfs lange vingers voor de chocolade voor de kleintjes. Wat willen de kleintjes nog meer! lieve familie Hu ga zo door, het bevalt ons in ieder geval uitstekend!,

29. We komen hier regelmatig. Erg goed eten!!! En zeer betaalbaar. Veel variatie in eten en alles wordt snel aangevuld. Is het op en ze hebben het niet direct in de gaten dan hoef je het maar te vragen en het wordt aangvuld. Ontzettend lekker ijsje als toetje en dat is meer dan genoeg na zoveel mogelijkheden om te eten.
    Echt een aanrader voor iedereen!!!

30. Vind het buffet erg duur voor wat je krijgt en dan zit er nog geen eens ijs bij. Een buffet zonder onbeperkt ijs eten is voor mij en de kleintjes geen buffet. Naast dat komt al het fruit uit blik (Ja we hebben ze zo zien bijvullen) en zijn dingen zoals aardappeltjes, patat en frikandellen erg snel op. Sauzen komen uit een fles, dus niks verse sauzen of zelf gemaakte appelmoes (Wat ze ook al niet hebben) Erg lang op drinken moeten wachten en het was er erg warm.

31. Super lekker eten daar.

32. Erg leuk restaurant, paar keer gaan 'zitten' maar tegenwoordig halen we vaak af. Eten is gewoon goed, niet te duur en je krijgt gratis kroepoek bij je eten. Je hoeft ook nooit lang te wachten bij afhaal, sfeer in restaurant is ook gewoon gezellig, vriendelijk personeel. Het restaurant loopt daarom ook goed!

33. Super lekker eten.

34. kr4zy 130 punten

Wij hebben hier vaak eten gehaald, vind het erg lekker en hier geven ze nog wel gratis kroepoek bij je bestelling.

Ook het personeel is erg aardig en netjes.

35. Ik vind dit restaurant een beetje achetruit gaan. Eerst kwam ik er heel erg vaak maar nu ga ik toch liever ergens anders naar toe.

36. Heer Bommel

Wij eten hier regelmatig; het eten is heerlijk, de prijs redelijk. Eén minpunt:
    er is geen rookvrije ruimte. Je kleren stinken naar de rook.Ze kunnen er wel iets aan doen:
    aan het einde van de maaltijd komen ze langs met een doos met lekkernijen, daar in liggen... ja een paar sigaren en er zijn wel wat eters die zo'n stinkstok opsteken terwijl de andere gasten no eten.

37. Jennie van Lottum

wij eten regelmatig in dit retaurant en het eten is altijd super lekker en de bediening uitstekend
    Echt een aanraader

38. Het is gewoon heerlijk eten!!!

39. heerlijk