Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woerden verdeeld zijn.

1. Internationaal Woerden

Heerlijk genoten van allerlei heerlijke gerechtjes. Het restaurant is sfeervol ingericht. Het personeel is net een geoliede machine, komen vaak vragen of je wat te drinken wil en ook een groot voordeel: alles komt per ronde gelijk voor iedereen op tafel. Dus gezellig samen eten!
    Wij vonden het super en komen hier zeker nog vaker terug! (En met de trein prima te doen)

2. Maureen Engelberts

Het eten en drinken was weer top mét hele vriendelijke bediening!!

3. Heerlijk gegeten. Elke gang een feestje!

4. I. Vazquez

Fijn eten en goed service. Prachtig presentatie van gerechten. Alleen een soort huiswijn wordt geserveerd maar dat was lekker.

5. Nette zaak, vriendelijke bediening. Gerechten zijn lekker en worden mooi gepresenteerd. Alleen het kaasplankje was weinig verrassend. Er was helaas geen andere keuze voor een dessert zonder ijs.

6. Gezellige ontspannen sfeer. Je hebt het gevoel dat je in een huiskamer zit.
    De gerechten hebben een explosie aan smaak en de borden zijn mooi opgemaakt. Ook de bediening is correct en vriendelijk.

7. Heel goed gegeten, het menu was van een hoog niveau. Sfeer erg gezellig, je hebt het gevoel in een huiskamer te zitten. Wij komen zeker nog terug!

8. Bijzonder goed gegeten. Verrassende presentatie van elk gerecht.
    Onverwacht goed zo halverwege Rotterdam en Hilversum. Een echte aanrader, voor een zakelijke lunch maar ook als je met een groter gezelschap een rustige en centrale plek in Nederland zoekt voor een fijne lunch.

9. Thea Schut

Gezellig restaurant. Hele vriendelijke bediening en zalig eten. Goede parkeerplaats voor t restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Familie Borys

Het perfecte avondje uiteten. Mooi restaurant en prachtig gedekte tafel. Hele fijne en lieve bediening. De brigade in de keuken laten van de amuse tot het nagerecht zien hoe mooi en lekker eten kan zijn. Altijd top niveau. We komen weer terug en zeggen het voort.

11. Het hoofdgerecht ging, maar het toetje was erg slecht. We hebben het alle 3 laten staan

12. Gastvrije, attente bediening, heerlijke en mooi opgemaakte gerechten, aardige en vaardige chef, kortom een restaurant dat ik zou aanraden als je een avond wilt genieten in een gezellige ambiance.

13. 5 Uur aangekomen als enige in het restaurant. We waren vervolgens na 5 a 10 gevraagd wat we wilden drinken… tot 2 x aantoe aangegeven dat de patat Vies doorweekt is en we dat niet gaan consumeren als reactie zegt personeel o oké weet niet waardoor dat komt zal het doorgeven aan de keuken verder doen ze er niets aan je vreet het of niet!

14. Was onze eerste keer. Echt super.

• Eindcijfer 8,8
  15. Truke de Boer

We hebben heerlijk van het kerstmenu genoten, alles was zo heerlijk en zag er schitterend uit en als afsluiting lekkere koffie met een oliebolletje. Restaurant Janzen is een aanrader voor iedereen met erge aardige bediening erbij. Mijn complimenten voor alles.

16. Paula tettero

Kwaliteit van het eten uitmuntend zowel qua smaak als opmaak helaas werd hieraan afbreuk gedaan door de bijbehorende geschonken wijnen. In verhouding tot de kwaliteit deze ook te duur.
    We hebben zeker een hele aangename avond gehad.

17. Kees de Groot

Zo net voor kerst was het jammer genoeg niet druk. Dus we kregen volop aandacht.
    De gerechten waren overheerlijk en prachtig om te zien. Het oog wil ook wat. Van het 4 gangen surprise menu waren vooral de Rode Mul en het Hertenvlees verrukkelijk. De geserveerde wijnen paste perfect bij de gerechten. Al met al een aanrader, wij komen terug.

18. Arthur Gräper

Als bedrijf hebben wij bij JanZen ons kerstdiner gehouden. Vooraf netjes een mooi menu besproken en fijn dat er met onze wensen rekening werd gehouden. Gerechten waren mooi opgemaakt en zeer fijne portie. Kortom een leuke avond en zeker een aanrader voor een kerstdiner.

19. Gezellige ontvangst, prima service en drie gangen diner was prima.

20. Als opa zegt dat hij kookt dan weten ze dat opa eten haalt bij uncle tang dat vinden ze heerlijk.

21. Heerlijk gegeten. Elke gang was een plaatje, een verrassing en streelde de tong.

22. Internationaal Woerden

Het eten is er voortreffelijk, De persoonlijke aandacht is wat minder. Vooral als je met klein gezelschap gaat of alleen gaat. Heel duidelijk komt naar voren dat grote groepen of mensen de voorkeur genieten, wat erg jammer is. Dit is niet negatief bedoelt, het is een leuke tent wat heel erg gezellig is en waar je je snel thuis voelt. Het is alleen erg jammer dat de voorkeur uitgaat naar de tafels waar meer mensen aan zitten. Als je lekker wil eten is dit the place to be maar de aandacht naar de kleine mens heeft wat verbeteringen nodg. Ik ben hier inmiddels 3 keer geweest en dit is wat mij persoonlijk opvalt, dat de voorkeur heel duidelijk is wat eigenlijk heel erg jammer is. Voor de rest, het eten is voortreffelijk.

23. Frank Wijnands

Heerlijk gegeten en prettige bediening.

24. Aldert zoetelief

Prima rustige plek in restaurant gekregen, aangezien 2 van de 3 gehoorproblemen hebben. Het werkte prima, ook omdat de akoestiek bij Janzen goed is.
    Gezellig en heerlijk avondje.

25. Internationaal Woerden

P.A.J Voorbij

De ervaring is goed. Het is gezellig en leuk. We komen zeker terug.

26. Christa de Vries

Het was vlak voor Sinterklaas dus we zaten maar met zes klanten. Dat was zo weinig dat er geen sfeer was. Wellicht had een muziekje dit nog wat beter gemaakt. Het eten was verrukkelijk en prachtig opgemaakt. Wij vonden het ook fijn dat de gangen vlot door liepen. De bediening was zeer vriendelijk.

27. De Maasdammekes

Prachtig opgemaakte borden, heerlijk eten, fijne sfeer, enthousiaste vriendelijke bediening en de nieuwe stoelen zitten prima!

28. Ricardo schinkel

We kwamen binnen in een gezellig restaurant met leuke muziek.
    De ontvangst was vriendelijk, en we werden naar onze tafel begeleid. We hebben vooraf brood gegeten met guacamole. Als voorgerecht tapas voor 2 personen. En als hoofdgerecht hadden we de tafel grill En een fles zoete witte wijn, die was fantastisch. Het eten was goed bereid door de chef met passie en liefde. Wij hebben genoten en komen zeker terug 😁

29. Nelleke Aalberts

Heerlijk mijn smaakpapillen verwend gisterenavond bij restaurant JanZen.
    Fijne ambiace, vriendelijk personeel.
    Absolute aanrader!!

30. Rene - Kamerik

Heerlijke pizza’s / de beste en meest smaakvolle van de regio - echt heel lekker en een goede prijs. Keurig op tijd met vriendelijke bezorgers.