Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woerden verdeeld zijn.

1. Internationaal Woerden

Leuke high tea en high beer gehad met gezin! Vriendelijke bedieining mooi kasteel. Geen museum of zo. Eten was lekker en huisgemaakt. Chocolaatjes niet.

Martijn Hammega

We hebben afgelopen zaterdag lekker gegeten bij JanZen. De amuses waren verrassend en lekker. De porties zijn redelijk klein, maar dat geeft ook eens de gelegenheid om echt te proeven. De sfeer in het restaurant is fijn, en de bediening goed. Puntje van kritiek is de prijs kwaliteit verhouding. Het restaurant geeft je het gevoel in een sterren restaurant te zijn, dat zie je ook terug in de rekening, maar het eten blijft daarin iets achter. Al met al toch een topavond in een erg gezellig restaurant met prima eten en drinken.

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Fancy zonder dat het ongemakkelijk wordt, haute cuisine zonder haute couture en helemaal niet oh zo duur. Superavond gehad, de zwangere dame in mijn gezelschap werd keurig bediend en op de hoogte gesteld van de ingrediënten. Aanrader.

Rob Haring

Absoluut heerlijk gegeten. Voor ons de eerste keer. Prachtig opgemaakte borden. Fraai om te zien en heerlijk van smaak. Ook voldoende wat betreft hoeveelheid. Veel aandacht besteed aan eten en service. Een adres om vaker te gaan lunchen en dineren!

Ellen Ooms

Met familie heerlijk gegeten bij JanZen, wat een mooie gerechten en smaakcombinaties prachtig opgemaakte borden, gezellige huiskamer sfeer, prettige bediening.

Het was geweldig om daar als gast verwend te worden.
    Zowel de kwaliteit als de prachtige composities die van de gerechten worden gemaakt waren een lust voor het oog en een ware smaaksensatie.
    Ook de gluten- en lactosevrije varianten werden met met de grootste zorg en aandacht samengesteld.
    Kortom, een hele sfeervolle ambiance waar je heerlijk kunt dineren, een aanrader dus!

Ida van der staak

Eten echt heerlijk en prachtig gepresenteerd.

8. Internationaal Woerden

Wegen goede recensie gekozen om hier te eten.
    Personeel en uitstraling restaurant is top!
    De €37,50 is het niet waard kwa eten te zien.
    Meloen was nog lang niet rijp.
    Vlees was veelal taai en droog gebakken.

Eten was heerlijk, maar miste heel erg de gastvrijheid die wij gewend waren in het verleden. Kwam alle als vrij kil over, erg jammer.

Patrick Van Oudenallen

Uitstekend gegeten, zoals altijd. Minpunt: enkele desserts waren niet verkrijgbaar.

Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en vriendelijk personeel.

Arjen den Hollander

Heerlijk eten wat erg mooi en creatief geserveerd wordt en een goede service.
    Janzen zorgt voor een huiselijke sfeer met een warme ambiance.

13. Pizzeria Woerden

Zeer vriendelijke bediening. De eigenaar was ook aanwezig en gaf ons een zeer welkom gevoel. Wist een goede rode wijn aan te prijzen!
    Pasteitje met gorgonzola vooraf en het hoofdgerecht was een canneloni. Echt heerlijk gegeten, goede sfeer en prijs-kwaliteit goed te noemen.

Aandachtspunt: De spinazievulling in de canneloni was aan de droge kant.

14. Broodjes Woerden

Elly Schouten

Samen met mijn vriendin lekker gegeten in deze gezellige tent. De bediening is wat traag door de drukte maar de vriendelijkheid van hen maakt veel goed. Prima prijs, kwaliteit verhouding. We gaan er beslist nog een keer terug.

Heel gezellig en lekker geluncht bij de nieuwe eigenaar van JanZen. Prima!

Het eten was heerlijk en zag er erg mooi uit. Een gezellig restaurant met een fijne sfeer. Verbeterpunten zijn de keus aan niet alcoholische dranken: vruchten sapjes waren welkom geweest. De bediening was soms een beetje in onbeholpen.

17. Internationaal Woerden

Bijzonder hartelijk ontvangen, perfecte service en leuke en fijne hapjes. Prima gegeten en komen gauw weer terug.

Heerlijke gegeten, prachtige aankleding van de gerechten. Super enthousiaste en nette bediening.

19. Chinees-Indisch Woerden

Gary Brumwell

Vertaal van English naar Nederlands

Wonderful restaurant in Woerden NL, I spent many evenings there after working at the Mona dairy plant over several years.
    Lynn was a wonderful host, at the time she spoke little English, and my Dutch was pretty bad, we settled on a great dish with shrimp in it, had it nearly every time I ate there, just left it up to Lynn each time, always good.
    I''ll be back, many friends in that area, they all eat there.

Gary Brumwell

Maja en Roel

Wederom heerlijk gegeten en heerlijke wijn. Alles top hoewel de kaasplank erg lang (30 minuten) op zich liet wachten. Maar ach het zat vol dus Klaas het is je vergeven.

Wilma van Vliet

Vrijdag 19 oktober onverwachts eten. Was erg rustig, wij waren het 2e en laatste tafeltje die avond. Eerst koffie besteld, koffiemelk was helemaal dik, kwam er niet uit, serveerster gaf aan dat het niet zo lang er in zat., kregen een nieuwe. Aangegeven dat ik als voorgerecht de drie soepjes wilde maar niet van vis hou, dus geen vissoep (er stond niet bij welke soepen dit waren). Krijgen we als amuse een zalmmousse. Gezegd dat ik niet van vis hou. Serveerster wilde wel vragen of de keuken wat anders wil maken. Gezegd dat mijn vriend het wel op zou eten. Komt de soep, eentje daarvan is een aardappelsoep. Ik heb daar garnalen in gevonden. Aangegeven dat daar garnalen in zitten. Oh zegt de serveerster, dat wist ik niet. Excuses maar niets nieuws. Ossenhaas besteld, dat proefde leverig/wildachtig of niet helemaal goed, ook dit hebben we aangegeven. .
    Wilde na de kaart te hebben gezien geen nagerecht. Bestelde koffie, gaf ze aan, zal ik maar wat bonbons bij doen? Gezegd, een bonbon is altijd wel lekker (ik dacht dat krijgen we als tegemoetkoming) maar stond gewoon op de rekening.2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten wat kleine porties waren, geen frietjes of salade erbij, water, koffies en wat fris voor meer dan 100 euro, dat is het zeker niet waard.

Heerlijk 5 gangen diner gegeten. Ook het vegetarische diner was voortreffelijk. De presentatie van de gerechten staat op hetzelfde hoge niveau als de smaak!
    Voor hethaling vatbaar.

Irma Breewel

Fantastische avond gehad. Al eerder bij Natasja en Jeroen in hun vorige restaurant geweest. Deze locatie is nog mooier. Sfeervol, gezellig en warm. Ons 5 gangen kennismakingsmenu was voortreffelijk.Inventief smaakvol en verrassend. Mooi opgemaakte borden. Ook het wijnarrangement paste perfect. Wij komen zeker terug!

24. Snackbar Woerden

Gerakdine Veresa

Erg goed eten, maar voor de rest een beetje matig.

Wij hebben lekker gegeten, we moesten nog even wachten voor ons tafel vrij was, op zich geen probleem alleen spijtig dat ze onze aperitief niet kwamen opnemen terwijl wij buiten aan het wachten waren.
    Voor de rest alles super in orde!

26. Pannenkoekenhuis Woerden

Jeanette van der Meer

Een gezellige lokatie waar prijs en kwaliteit geheel in verhouding zijn. Knap vond ik dat we met 20 mensen kwamen eten en we binnen een kwartier na de eerste, de laatste ook zijn eten had!

Gisteren lekker gegeten, veel keus op de menukaart. Lekker taco’s ipv brood als binnenkomer. Heerlijke vissoep gegeten, echt een aanrader!

Wij hebben vandaag besteld kindermenu van mijn zoontje lag geheel door elkaar heen de kipnuggets waren niet gaar mijn partner had patat met shoarma alles door elkaar heen gemengd ook de saus de patat was echt niet lekker denk dat het oude patat was. Al met al hele slechte ervaringen en bestel er nooit meer een hoop geld en je krijgt niet je eten zoals het hoort te zijn

Rebecca

Eind Maart 2018 hier geweest.
    Altijd fan van Argentijnse steakhouses.

Het is er leuk, gezellig en het eten is van goede kwaliteit. En ook veel verschillende keuzes in gerechten.
    Leuke en goede service.
    Al met al een goede Argentijn om eens lekker een avond te genieten van heerlijk eten.