Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woerden verdeeld zijn.

Erica Rijnsburger

Heerlijk, eerlijk eten. Altijd vers, altijd gezellig, altijd aandacht vanuit de keuken voor elk detail!

Voor een lage prijs krijg je genoeg te eten met een 3 keuze menu. Prima kwaliteit met eten. Inrichting ziet er modern uit.
    Temperatuur was helaas te fris. Waarschijnlijk komt dit door de openstaande deur naar de hal toe waar ook nog mensen van buiten naar binnen komen.

Joost Rooms

In een mooie omgeving genoten van een culinair verrassings arrangement met een mooie wijn begeleiding, ondersteund met een prettige en professionele bediening.

4. Nederlands Woerden

Heerlijk gegeten. Met 4 personen het 7-gangen verrassingsmenu gekozen. We konden kiezen tussen vlees of vis en konden nog wat wensen doorgeven waarmee uitstekend rekening is gehouden. Tussen de gangen zat veel tijd maar niet teveel. De tafel was met zorg gedekt en de gerechten waren heerlijk. Een aanrader!

J.v.d.engel

De mix grill is een echte aanrader.

Prima eten stonden niet op lijst terwijl wij wel gereserveerd hadden. Parkeren Mwah service top aardige mensen. Wel erg op elkaar zittend in woerden. Eten prima.

7. Pannenkoekenhuis Woerden

Henk van Leeuwen

Niet de eerste en zeker niet de laatste keer. We zijn altijd zeer tevreden bij de kromme kade. Lekker in de buurt. Bij familie etentje kunnen de kleinkinderen lekker buiten spelen. Prima service! Wat wil je nog meer.

8. Pannenkoekenhuis Woerden

Jan Hilhorst

Wij waren met 12 mensen jong en oud en moeten u dank zeggen voor de goede verzorging,
    het eten was zeer smakelijk en de prijs niet duur.

Kerstdiner 2017 bij Janzen, een bijzondere belevenis en zeer goed verzorgd. Een prachtig ingericht feestelijk restaurant. Zeer huiselijk. Ons goed bevallen. 8 Gangen met voor elk wat wils. Goed afgestemde volgorde, wachttijden zijn er, echter zeer acceptabel, want je ziet van alles en je gezelschap aan tafel bepaalt ook of het fijn is. Eten allemaal top. Kortom, zeer aan te bevelen. 1 Verbeterpunt wat mij betreft: als er gevraagd wordt: wilt u nog koffie, ga ik ervan uit dat datgene wat je erbij "krijgt" hoeveel dan ook, hoe lekker dan ook, (en dat was het zeer zeker) hoe mooi ook gepresenteerd, niet €8,5 kost. Dat vind ik overdreven duur. Dan moet men dat bij de vraagstelling vermelden.

Prima bedrijf, vriendelijk personeel en top service!

Tantes en nichten

De serveerster had haar dag waarschijnlijk niet. Stug en er kon geen lachje af. Het proeverijtje als voorgerecht was met recht een proeverijtje. Aan de tafel naast ons werden later andere dingen geserveerd in het proeverijtje. Heel vreemd vind ik dat. Het duurde lang eer we eten op tafel hadden.

Als toetje, koffie met lekkers, 6,50 euro. Koffie kost 2,50 dus voor 4 euro een soesje, een pindarotsje en een klein stukje brownie. Tja.

Na afloop vroeg de stugge, haast chagrijnige, serveerster of het gesmaakt had. Ik vertelde haar de saté erg droog te hebben ervaring. Haar antwoord "dan had u het niet op moeten eten want dan had u een ander gekregen".. sorry... je vraag toch om antwoord? Als hij zo beroerd was geweest dan had ik het wel gezegd. Bovendien hadden we al zo lang moeten wachten op het eten. Dan ga je echt je bord niet terugsturen.

MM van Vliet

Wij hebben vrijdag heerlijk gegeten bij de smaak van Vietnam,
    de gerechten waren samengesteld met veel groenten en prima gepresenteerd.
    Ook de bediening was zeer attent en vlot.

Lekker gegeten, goede hoeveelheden, prima tijd tussen de gerechten, personeel doet erg zijn best om er een gezellige avond van te maken. Wij komen zeker nog een keer terug!

14. Eetcafé Woerden

Wij waren met 3 pers, moesten heel lang wachten om een drankje te bestellen terwijl mensen achter ons binnen kwamen die kregen gelijk al de bestelling, en wij maar steeds vragen kunnen wij al bestellen, maar de serveerster liep steeds voorbij. Wij vinden dat jullie je personeel beter op moeten leiden zij zijn nog wel jong maar het moet kunnen.
    Het eten was prima, wij zijn al verschillende keren geweest, maar als het zo blijft zoeken wij toch iets anders.
    Met vriendelijke groeten Len uit Harmelen.

Martine Keur

16. Nederlands Woerden

Goed verzorgd, lekker en attent!

17. Nederlands Woerden
  19. Nederlands Woerden
  20. Pannenkoekenhuis Woerden

Heerlijke pannenkoeken en veel keuze in desserts!

Wij hebben heel erg lekker gegeten bij JanZen! De bediening was heel fijn. Ze kwamen op de juiste momenten aan onze tafel. Ook de tijd tussen de gerechten was erg prettig! Wij hebben een hele fijne avond gehad.

22. Pannenkoekenhuis Woerden

Super lekker gegeten, gezellig en voor mijn kleinzoon Toppie locatie hij mag en kan er naar hartelust spelen niets is teveel voor het personeel. Komen hier vaker en iedere keer met veel plezier. Dank voor de ongelooflijk goede service!

Erg lekker en kwalitatief gegeten. Ook heel prettige en correcte bediening. Mooie locatie, allemaal prima dus.

Heerlijk met een groep gegeten. Eten was goed, bediening correct en uiterst vriendelijk. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

25. Nederlands Woerden

Mooi plekje en hele goede bediening.

26. Pannenkoekenhuis Woerden

Voor de tweede maal heerlijk gegeten bij De Kromme Kade, zowel de mixed grill als de pannenkoeken waren heerlijk. De uitgebreide bierkaart met verrassende biertjes, de smakelijke toetjes en de gezellige bediening maakt het een perfecte locatie om te eten.

Heeeeerlijk gegeten! Wel erg lawaaierig.

28. Internationaal Woerden

Tevreden klanten, wie wil ze nou niet? Dit restaurant lijkt de focus in ieder geval elders te hebben liggen.

Ik ben gewend klanten de best mogelijke service te bieden… dat hoeft overigens niet te ver te gaan. Maar de vraag of er voor 1 persoon in de groep iets gemaakt kan worden wat afwijkt van de kaart, was voor dit restaurant absoluut niet bespreekbaar!

En… oh ja… we kwamen met 12 personen!
    Lijkt mij een win-win situatie!
    Jammer!

29. Pannenkoekenhuis Woerden

Opa wilde leuk uit eten met kinderen en kleinkinderen. Goede keus. Bediening prima. De kipsate in de mixed grill was anders dan de kipsate "los besteld" ... Dat was wel apart. In de mixed grill was het kipfilet, in de sate op een stokje wat het wat glibberige kip, wat zurig ook. Verder was alles lekker, veel en hebben we heerlijk gegeten. Prijzen zijn prima voor de hoeveelheden. Patat krijg je nauwelijk op :) ... Inderdaad het aardigheidje na afloop voor de kinderen is erg leuk en attent, evenals de aanwezige speelhoek. Kunnen ze toch even van tafel zonder ze uit het oog te hoeven verliezen.

Wat een geweldige service. Zo'n bediening met Valentijn wil iedereen. Wat een topper en aanwinst voor dit restaurant. Zo klantvriendelijk, scherp, attent en oplettend! Maak je niet vaak mee!