Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woerden verdeeld zijn.

Op mijn servet zat kaarsvet. Het duurde erg lang voor we eten hadden. Om 18.15 Aanwezig en ver over 21. Oo uur klaar. Maar we hadden genoeg te p[raten. De toetjes kregen we apart, 3 hadden het al op en de andere 3 waren ze vergeten. Dit is de eerste keer dat we reden hadden om commentaar te geven. Andere keren liep alles prima. Alleen zondagavond j.l. Ging het niet zo vloeiend. Het was redelijk druk.

2. Chinees-Indisch Woerden

Zojuist peking eend proberen te bestellen, welke bij hun in het restaurant op een prima wijze wordt geserveerd, kan bij bezorging niet geleverd worden. De mevrouw achter de balie spreekt amper nederlands en begrijpt je niet. Wanneer je hiervoor belt dat het niet juist was kun je alleen naar het restaurant zelf toe om het vervangende op te halen en zijn ze niet bereid het te bezorgen.

Het is even fietsen vanuit Woerden centrum maar dan wordt je wel rijkelijk beloond met sfeer, prettige bediening en veel keuze aan echt lekkere, nét even andere gerechten. Wijn was ook heerlijk. Alle ruimte tot lang natafelen wat een verademing is tussen restaurants waar je wordt weggekeken. Zéker een aanrader en we gaan hier zéker nog eens eten :)

4. Pannenkoekenhuis Woerden

Helaas hebben wij hier een slechte ervaring. Toen we binnen kwamen hing het al blauw van de pannenkoeken walm (geen afzuiging?). We werden vriendelijk geholpen, maar kregen twee verbrand pannenkoeken en onze dochter (volgens mij) geen verse poffertjes.
    Daarna konden in de auto nog fijn genieten van de pannenkoeken lucht.
    Jammer!

Een geweldige tent waarbij de focus op de klant ligt (wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet). Ik kom vaak van werk vanuit Utrecht hier, en hoewel Utrecht CS ook een doner company heeft kies ik er alsnog liever voor om even wat langer te wachten voor topkwaliteit! De gerechten worden met zorg bereid en zijn altijd vers en goed gevuld. Als je daar nog de vriendelijke verkoper aan toe voegt dan snap je waarom het altijd zo druk is hier rond de spits.

De kapsalon was weer heerlijk vandaag, bedankt!

De kaart deed een hele smaaksensatie vermoeden. Uiteindelijk werd dat het helaas niet. Ondanks dat waren de gerechten zeker niet slecht, maar kwam de prijs niet tot zijn recht. Als laatste gasten in de zaak was er geen aandacht meer voor ons.

Het kan dus allemaal zeker wat beter, maar het geheel was zeker niet slecht. Gaan we nog terug? Mhhh ik neig nee te zeggen.

Femke Biemond-Bredde

Heerlijke avond, komen graag terug. Gastvrouw alle complimenten.
    1 Puntje:
    Alle visgerechten waren gecombineerd met mosselen. Als.
    Visliefhebber met een mosselallergie beetje jammer.

Zoals altijd heerlijk gegeten!
    Blij dat we nog een keer langs konden komen voor het nieuwe team het gaat overnemen!

Best lekker gegeten, maar weinig bijzonder en te zout. Dit restaurant vonden we niet Bib Gourmand-waardig. De service was het minst. Ze leken geen plezier te hebben in hun werk, legden niet uit wat al op tafel stond of geserveerd werd en kwamen weinig aan tafel. Ook is het glas kraanwater (wat ik drink uit principe) als Sourcy op de rekening gezet. Dat mag, al beschouw ik dat dan als de fooi.

Wat een leuke ontdekking! Het eten is er heerlijk, de sfeer is ontspannen en de bediening supervriendelijk. Een aanrader dus.

11. Pannenkoekenhuis Woerden

Zeer goed eten en de sfeer is super.

12. Internationaal Woerden

Goede formule : zelf kiezen welke gerechten je wilt eten.
    Opmaak was goed, smaak matig tot redelijk. Drankjes vlot gereserveerd en onbeperkt. Airco stond koud, dus jas of vestje nodig.

Altijd prettig en ontspannen eten bij Janzen en vooral ook erg lekker. Geen doorsnee maar verfijnd en met mooie producten wordt er met liefde gekookt. Wij komen hier graag vaker.

Waardeloos! Vroeger altijd al een trouwe klant geweest en er heerlijk gegeten. Maar nu al meerdere keren wat besteld waarbij het eten waardeloos was. Daarnaast al 3 keer voorgekomen dat mijn bestelling 3 kwartier of 1,5 uur te laat is bezorgd zonder een telefoontje o.i.d. Te ontvangen dat de bestelling vertraging heefr opgelopen. Bij deze bestellingen 2 keer gebeld naar Bella Milano met de vraag waar mijn bestelling blijft en vervolgens wordt ik totaal niet serieus genomen. Geen excuus ontvangen niks. Net wéér mijn eten besteld en ontvangen om ze toch nog een kans te geven en het smaakte oprecht nergens naar. Krijg het idee dat zij niks om hun gasten/ klanten geven. Wil je hier wat bestellen? Bestel dan liever ergens anders want dan weet je tenminste zeker dat het eten lekker smaakt, optijd wordt bezorgd en je serieus wordt genomen.

Avalon Vos

16. Chinees-Indisch Woerden

Belia Kuypers

Slechte ervaring.
    Gisteren babipangang spek met mihoen gehaald.
    Vreselijk vlees taai en de mihoen was een klomp bami met heel veel vet en weinig vulling.

K.Prosman

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Restaurant Jan Zen.
    Het restaurant was bijna vol.Bediening op tijd. Mijn vrouw besteld Catch of the day, daar kregen we uitleg over het was schelvis, mosselen en zwarte rijst of couscous. Wij bestelden zwarte rijst.
    Ik bestelde Maigret de canard. Bij mijn vrouw ontbrak de zwarte rijst die was vergeten en kwam later. Geen enkel excuus. Wij bestelde beiden een glas passende wijn omdat wij niet zoveel drinken. Mijn vrouw 1 witte Chardonay Viogniers de Pays Dóc. Prijs 6,50 In de winkel te koop voor 7,50 consumentenprijs per fles. Ik kreeg eeg glas Camene 4,85. Winkelprijs consumenten 5.95. Tevens plat water gevraag en wij kregen zonder uitleg 1 fles San Felice de Toscane.
    Het water was warmer dan leidingwater en de prijs 3.95.
    De vis was redelijk. De eendenborst was zeer taai. Dat heb ik verteld en een stukje laten liggen op mijn bord zodat de kok het kon controleren. Ik kreeg een schouderklopje van de manager en die dacht dat het een oude eend was. Wellicht grappig of populair bedoeld.
    Tenslotte de rekening, die ik meestal niet nakijk maar in dit geval wel en er stond een fles wijn op van 32,95. Rekening gewijzigd en voldaan. Niets meer over de eendenborst gehoord.
    Conclusie slechte bediening geen aandacht, eten moet toch feestelijk zijn.
    Nooit meer naar Jan Zen ook niet als er welke compensatie dan ook tegenover staat. In mijn beleving kennen ze geen service,

18. Pannenkoekenhuis Woerden

Nicolette

Met twee kinderen en vier volwassenen gegeten. Een kinderpannenkoek, vier gewone pannenkoeken en een biefstuk.
    Dat was ook precies de volgorde het eten kwam in drie delen. Nou eigenlijk in vier delen want de bijbehorende frietjes kwamen na vragen na ongeveer 10 minuten. Niet gezellig samen gegeten helaas. Kinderpannenkoek was aangebrand helaas. Vier andere waren wel heerlijk moet ik toegeven. Maar of we nog eens terugkomen? Denk het niet.

19. Pannenkoekenhuis Woerden

Fijn terras, leuke bediening, lekker eten

20. Internationaal Woerden

Een erg mooie locatie om lekker op het terras te zitten. Jonge meiden in de bediening, maar super locatie voor koffie met gebak!

Hans van leeuwen

Heerlijk gegeten in fantastische ambiance op terras, met uitstekende, gezellige en warme bediening, voor herhaling vatbaar👍👍👍

22. Pannenkoekenhuis Woerden

M. van Westerop

Heerlijke pannenkoeken, vrij snel geserveerd en.
    Prima bediening.
    Komen zeker nog eens terug!

23. Internationaal Woerden

Heerlijk gegeten bij Fabels. Zowel de garnalen als de sliptong waren heerlijk. Het personeel bood aan de frites aan te vullen en vroegen regelmatig of alles naar wens was.
    Sticky toffee was ook erg lekker.
    Goede kwaliteit voor weinig geld.

24. Eetcafé Woerden

Gisteren met een groepje hier wezen eten. Eten was heerlijk, goede temperatuur vlees kwam heel makkelijk van het bot. Ook de verschillende smaken waren heerlijk. Helaas was onze ervaring met het meisje dat ons hielp niet zo goed. Zo had ze de eerste keer een sparerib met de verkeerde smaak aan de keuken doorgegeven. Gelukkig werd dit door een ander meisje opgelost. Hierna is het nog eens 2x gebeurt dat wij de verkeerde snaak hebben gekregen. Wij hebben er toen maar niks van gezegd, want ze liep heel ongeinteresseerd rond. (De ribben waren wel gewoon heerlijk.) Ook liep ze naar onze mening heel betweterig tegen ander personeel te doen terwijl ze zelf er met de pet naar gooide. Gelukkig heeft de rest vam het personeel er voor gezorgd dat het een heerlijke avond was.

Ondanks deze ervaring met dit meisje zullen wij zeker nog een keer terugkomen voor het heerlijke eten.

Jasper van der veer

Wij vonden het erg gezellig, maar het eten laat te wensen over. Zelf had ik een biefstuk maar dat kun je echt niet zo noemen met deze kwaliteit. Toen ik daar wat van zei waren ze het gelijk met me eens. Dat zegt wat… ik mocht iets anders bestellen en dat werd de kip?? saté. De smaak ging wel maar of het van kip gemaakt is betwijfel ik. Jammer want het ziet er voor de rest goed uit. Mocht het verbeteren dan komen wij zeker terug.

In Woerden voor het eerst iets (een menu: broodje döner, patat en drankje) besteld bij Döner Company, om mee te nemen. Het was nog vroeg, dus ik was de enige klant en nog niet alles was verkrijgbaar. Meneer hielp me ontzettend vriendelijk en zorgvuldig. Wanneer ik eten bestel bij andere verkopers van dit type eten is het vaak óf veel te zout, of te weinig gekruid, of veel te vet, en vaak niet vers. Kortom: meestal teleurstellend, en dus verwachtte ik nu net zoiets. Eenmaal thuis werd ik zó blij verrast door de kwaliteit! De friet, het vlees, de sauzen, de verse(!) groenten en zélfs het broodje op zich bleken Heer-lijk!

Monique

Heerlijk gegeten, fantastische bediening. Aanrader! Ook als je iets te vieren hebt. Zoals wij.

Erik Schensema

We hebben genoten. Vlotte bediening en heerlijke gerechten op de menu kaart.

29. Pannenkoekenhuis Woerden

H.van Genderen

Gezellige bediening.
    Lekker gegeten.
    Alles toppie ook voor de kinderen.

30. Chinees-Indisch Woerden

Marco Littel