Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woerden verdeeld zijn.

1. Nederlands Woerden

Florine d’Arnault

Super lekker gegeten bij Loef & Lij. Een gezellig restaurant met uitzicht op de haven van Woerden. Wij hadden ervoor gekozen om verschillende gerechten te delen, dat werd ons aangeraden. Alles was even lekker! Ook kregen we goed wijnadvies. Aanrader voor een echt avondje uit.

2. Fleur Spee

Achterlijke service, werd uitgescholden omdat we de knoflooksaus aan het uitlikken waren omdat het zo lekker was, maar mocht niet, terwijl we er voor betaald hadden. Zal bijna denken dat ze de bakjes herbruiken. Iedereen in de zaak keek ons aan en voelde me heel ongemakkelijk. Zal hier nooit meer komen. Debiel gedrag. Ouleh

1,4
  3. Lekker gegeten, veel, personeel vriendelijk.
    1 opmerking over het eten, de koe you yuk vond ik niet lekker!!

4. Het eten was echt lekker, goed en mooi opgemaakt verzorgd. De gangen werden wel erg snel na elkaar geserveerd. De sfeer in het restaurant vonden wij matig zonder nu precies aan te kunnen geven waar dat aan lag.

5. Niek Doelman

Het eten was weer erg goed. Een heerlijke mix van verfijnde smaken in de verschillende gangen. Heel bijzonder.
    De bediening was erg vriendelijk en goed al was de verstaanbaarheid over de de gerechten soms wat moeilijk.

6. De frietjes zijn niet de beste frietjes ooit en ze zijn nog best duur ook. De milkshakes is ook duur voor zo weinig en nog vieze dikke klonten zitten der in. Voor zo veel geld is alles een beetje matig.

3,7
  7. iemand

8. Heel sjiek gegeten. Wat een heerlijk, gastvrij restaurant. De gerechten zagen er bijna te mooi uit om te eten.

9. Anoniem

Het was weer een positieve belevenis. De ontvangst was vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en zullen zeker terugkeren. Complimenten voor de keuken🎉👍met andere woorden een feestje.

10. Internationaal Woerden

Roy van der Ven

Top, kwamen onverwacht aanwaaien ivm zeer druk verkeer, en wilden graag wat eten ipv in de file staan. We mochten toch ondanks het er vol was aan een tafeltje plaats nemen. Erg lekker gegeten bediening zeer vriendelijk en vlot. Was eerste keer heinde en ver. Gaan we zeker vaker doen. Aanrader!

11. Wilfred Kemp

Gisteravond heerlijk gegeten in JanZen. Vriendelijke ontvangst in sfeervolle ruimte. Het openingsdrankje en eerste kleine hapje stond binnen 5 minuten op tafel. Mooie overzichtelijke kaart en vooral regionale gerechten. Wij kozen uiteindelijk voor het 5 gangen verrassingsmenu. En het menu deed zijn naam eer aan: wij waren blij verrast. Alle gerechten waren goed uitgebalanceerd, de bijpassende wijnen overheerlijk. Kortom: we hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug.

12. Heerlijk eten, maar mochten iets vaker vragen of je drinken wilde.

13. Marieke Kool

Elk bord is een waar kunstwerk en telkens weer zeer smaakvol

14. Internationaal Woerden

Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Echt top! Een geweldig team dat vliegensvlug voor zowel de hapjes als de drankjes zorgt. Weer voor herhaling vatbaar!

15. Arno geurtsen

Fantastisch eten. Elk gerecht een verrassing. Heerlijke smaken

16. Reinoud Doeschot

We hebben de vegetarische viergangen-proeverij gekozen. Elk gerecht was een kunstwerkje. Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en de sfeer prettig ontspannen.

17. Leonie van de Linde

Super lekker gegeten, was iets rustiger gezien het een doordeweekse avond betrof.
    Fijne bediening en het eten zag er mooi opgediend uit.

18. Gerda Kouwenhoven

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!

19. Wij hadden als tafel gekozen voor het 5-gangen verrassings menu, het was in één woord top, zowel qua presentatie, als smaak!
    De bediening is jong, ietwat onervaren, maar enthousiast, en zeer vriendelijk!
    Hebben een mooie avond gehad!

20. Annemieke Ferweda

Uitstekend dineren in een huiselijke sfeer.

21. Joanne van Kallen

We hebben gisteravond op en top genoten van een heerlijk diner.
    Alle gerechten waren kunstwerkjes voor het oog en een sensatie voor de smaakpupillen.
    Ook de bediening was allervriendelijkst, gastvrij en professioneel.
    Ik had al goede verhalen gehoord over dit restaurant, en ze hebben mijn verwachtingen meer dan overtroffen. Graag tot ziens!
    Hartelijke groet, Peter en Joanne

22. Internationaal Woerden

Afgelopen zondag hier gegeten, wat een topteam was er toen aan het werk! Bij binnenkomst denk je eigenlijk snel: jeetje wat een drukke bedoeling hier, dit is natuurlijk een persoonlijk gevoel. Maar als je eenmaal zit, heb je niet eens door dat er zoveel mensen om je heen zitten. Je zag dat de taken goed verdeeld waren. Er zijn werkende die je drankbestelling op komen nemen en het brengen, er zijn werkende die vuil serviesgoed op halen, er zijn werkende die de hapjes rond brengen, je ziet een werkende die af en aan volle rekken schoon glaswerk naar de bar brengt vanuit de keuken, oftewel: een goed lopend team!

Complimenten voor de werkende die bij ons de drankbestelling op nam (een jongeman die bij de ingang stond). Hij wist na het eerste rondje eigenlijk al wat we dronken, kwam op de juiste momenten vragen of we nog wat wilde drinken en wist ook dat een drankbestelling nog niet gebracht was toen hij naar ons tafeltje keek. Dit loste hij meteen op. Chapeau!

Wij hebben genoten van de lekkere hapjes en de sfeer! Tot snel weer eens!

23. Floris van Woudenberg

We hebben een geweldige avond gehad, qua eten en bediening voelden we ons verwend. Er lagen prachtige gerechten op onze borden (we hadden een viergangen “proeverij”) die soms overheerlijk smaakten. De bediening was losjes, attent en vriendelijk.
    Twee kanttekeningen: de wijn-spijscombinatie was niet altijd optimaal. Hier zou nog wat aandacht aan besteed kunnen worden. Jammer dat je voor een fles plat water € 4,75 moet betalen.
    We komen zeker terug om ons weer te laten verrassen.

24. - ruim half uur te laat
    - bij bellen een zuchtend meisje aan de telefoon "ja mevrouw hij komt er zo aan hoor" "ja ja, ik kan er ook niks aan doen" " dan schrijft u maar een reviewtje"
    - eten allemaal door elkaar
    - eten was koud.

25. Sander Hassert

Mooie locatie, heerlijke en mooie gerechten. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje was de temperatuur. De verwarming stond uit en dit draagt wat mij betreft niet bij aan een complete avond.

26. Helma van der Tol

Wij hebben 6 gangen gegeten. Heerlijk.

27. Internationaal Woerden

Heerlijk genoten van allerlei heerlijke gerechtjes. Het restaurant is sfeervol ingericht. Het personeel is net een geoliede machine, komen vaak vragen of je wat te drinken wil en ook een groot voordeel: alles komt per ronde gelijk voor iedereen op tafel. Dus gezellig samen eten!
    Wij vonden het super en komen hier zeker nog vaker terug! (En met de trein prima te doen)

28. Maureen Engelberts

Het eten en drinken was weer top mét hele vriendelijke bediening!!

29. Heerlijk gegeten. Elke gang een feestje!

30. I. Vazquez

Fijn eten en goed service. Prachtig presentatie van gerechten. Alleen een soort huiswijn wordt geserveerd maar dat was lekker.