Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woerden verdeeld zijn.

Martine Keur

2. Nederlands Woerden

Goed verzorgd, lekker en attent!

3. Nederlands Woerden
  5. Nederlands Woerden
  6. Pannenkoekenhuis Woerden

Heerlijke pannenkoeken en veel keuze in desserts!

Wij hebben heel erg lekker gegeten bij JanZen! De bediening was heel fijn. Ze kwamen op de juiste momenten aan onze tafel. Ook de tijd tussen de gerechten was erg prettig! Wij hebben een hele fijne avond gehad.

8. Pannenkoekenhuis Woerden

Super lekker gegeten, gezellig en voor mijn kleinzoon Toppie locatie hij mag en kan er naar hartelust spelen niets is teveel voor het personeel. Komen hier vaker en iedere keer met veel plezier. Dank voor de ongelooflijk goede service!

Erg lekker en kwalitatief gegeten. Ook heel prettige en correcte bediening. Mooie locatie, allemaal prima dus.

Heerlijk met een groep gegeten. Eten was goed, bediening correct en uiterst vriendelijk. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

11. Nederlands Woerden

Mooi plekje en hele goede bediening.

12. Pannenkoekenhuis Woerden

Voor de tweede maal heerlijk gegeten bij De Kromme Kade, zowel de mixed grill als de pannenkoeken waren heerlijk. De uitgebreide bierkaart met verrassende biertjes, de smakelijke toetjes en de gezellige bediening maakt het een perfecte locatie om te eten.

Heeeeerlijk gegeten! Wel erg lawaaierig.

14. Internationaal Woerden

Tevreden klanten, wie wil ze nou niet? Dit restaurant lijkt de focus in ieder geval elders te hebben liggen.

Ik ben gewend klanten de best mogelijke service te bieden… dat hoeft overigens niet te ver te gaan. Maar de vraag of er voor 1 persoon in de groep iets gemaakt kan worden wat afwijkt van de kaart, was voor dit restaurant absoluut niet bespreekbaar!

En… oh ja… we kwamen met 12 personen!
    Lijkt mij een win-win situatie!
    Jammer!

15. Pannenkoekenhuis Woerden

Opa wilde leuk uit eten met kinderen en kleinkinderen. Goede keus. Bediening prima. De kipsate in de mixed grill was anders dan de kipsate "los besteld" ... Dat was wel apart. In de mixed grill was het kipfilet, in de sate op een stokje wat het wat glibberige kip, wat zurig ook. Verder was alles lekker, veel en hebben we heerlijk gegeten. Prijzen zijn prima voor de hoeveelheden. Patat krijg je nauwelijk op :) ... Inderdaad het aardigheidje na afloop voor de kinderen is erg leuk en attent, evenals de aanwezige speelhoek. Kunnen ze toch even van tafel zonder ze uit het oog te hoeven verliezen.

Wat een geweldige service. Zo'n bediening met Valentijn wil iedereen. Wat een topper en aanwinst voor dit restaurant. Zo klantvriendelijk, scherp, attent en oplettend! Maak je niet vaak mee!

An de klerk

Erg lekker, goed verzorgd. Zeker de prijskwaliteit is top.

Voor het eerst gegeten bij Payuca. Beetje chaotisch qua serveren maar dat kwam omdat er zieken waren. De tournedos gebakken zoals we wilden en boterzacht. Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Erg lekker gegeten. Heel ontspannen en gezellige sfeer. Het bediend personeel is zeer klantvriendelijk en geeft je een zeer welkom gevoel.

20. Eetcafé Woerden

We waren met vijf volwassenen en drie kinderen. Je neemt voor de kinderen een kindermenu en je betaald de hoofdprijs. Een duffe beker met een heel klein beetje ijs zou in het menuutje zitten. Nee hoor vier euro 75 p.p. heb ik betaald los van de paar patatjes met een frikandel voor zes euro vijftig.
    Jammer want dit soort dingen zou toch gewoon goed moeten gaan. Ik weet niet of ik nog eens terug kom want ik voel mij toch opgelicht.

Marcel de Lange

Wij hebben buitengewoon heerlijk gegeten bij JanZen in Woerden. Het was heel duidelijk dat de gerechten met veel zorg waren klaargemaakt en blonken uit qua smaak, compositie en kwaliteit. Verder werden we correct ontvangen en verzorgd.

22. Internationaal Woerden

Nou, dat was gister weer een topavond. Met de fotoclub bij Heinde gaan eten! Gezellig en lekker!

23. Nederlands Woerden

Martin Schreurs

Heerlijk en goede dorade en scampi's met lekkere salade. Koolhydraat arm of zonder geheel te realiseren. Comlenten voor de koks en de prettige zorgzame bediening.⭐️⭐️⭐️⭐️🏅

24. Internationaal Woerden

Gisteren met een clubje gegeten bij dit restaurant. Zeer sfeervol ingericht en het eten was geweldig. Heerlijke kleine gerechtjes. Kon de hele avond lekker eten en drinken. Was niet aan tijd gebonden. De bediening was goed en je kreeg voldoende drankjes. De gerechtje kwamen vlot op tafel. Lekkere wijnen en als je een likeurtje wil kan dat tegen een klein meerprijs. Heerlijk om af te sluiten met een geode kop koffie.

25. Internationaal Woerden

Gisteren hier heerlijk gegeten. Leuk concept met veel keuze, lekkere gerechtjes en prima wijnen.

Gelukkig staan de tafels niet zo dicht bij elkaar zoals je vaak ziet en de bediening was vriendelijk en kundig.

Tip: desserts kleiner of adviseren 1 re bestellen

Van den Ingh

Heerlijk gegeten fijne service jammer en onterecht dat t rustig was.

27. Nederlands Woerden

Zondag bij Van Rossum gebruik gemaakt van de brunch. Voorop gesteld, wat we gegeten hebben was prima. Wij stelden ons van een brunch echter iets meer voor. Een kop koffie of thee mag best binnen het assortiment van een brunch vallen. Verder was de keuze wat betreft salade of warm eten erg matig.

Misschien dat we geen appels met peren mogen vergelijken, maar onder de noemer van "een brunch", mag de keuze best iets uitgebreider zijn.

Nogmaals, we hebben lekker gegeten

vr. gr. Fam. Dijk

28. Internationaal Woerden

Vreselijke plek. Mijn vriend en ik gingen uit eten voor zijn verjaardag, Op ons eerste drankje hebben we een halfuur gewacht. 3 Kwartier nadat we besteld hadden kregen we onze eerste tapas. Na een halfuur wachten hebben we besloten een tweede keer te bestellen, welke bestelling we 5 minuten na onze eerste tapas kregen. De derde keer hebben we een uur en een kwartier gewacht, en de vierde keer bijna anderhalf uur! Op het toetje hoefden we gelukkig maar een kwartier te wachten (nadat ons briefje met de bestelling na een kwartier een keer mee was genomen). Het ijs was vrijwel helemaal gesmolten, eten was soms lauw en de service was slecht.

Samengevat: we hebben 5 keer tapas kunnen eten in 4 uur tijd, voor een 'schappelijk' bedrag van 75 euro.
    We hadden geen zin om nog anderhalf uur te wachten op een volgende bestelling.

29. Pannenkoekenhuis Woerden

Heerlijk gegeten, zowel de "gewone" pannenkoeken als de specials viellen erg in de smaak! Er worden zelfs glutenvrije pannenkoeken op verzoek gebakken en de kids kregen na afloop nog een aardigheidje, goed verzorgd uitje dus!

30. Nederlands Woerden

Met groot gezelschap (17) personen het 7-gangen menu gegeten. Heerlijk eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening; flexibel, omdat we per persoon konden betalen. Kortom De Smidse is een aanrader.