Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schagen verdeeld zijn.

1. Erg slecht.

Bot personeel.
    Geen excuses na slechte service.
    Geen geld terug.
    Ik zou deze overslaan.

2. Broodje Carpaccio was smerig en mierzoet met rozijnen hele amandel groene olijven tomaat. Met wat sla. Zo hoort zo'n broodje niet belegd te zijn. Ik miste de pijnboompitjes pesto en parmezaanse kaas. Maar n paar plakjes vlees een erg duur broodje ook. Had er iets van gezegd. Maar werd onverschillig op gereageerd. Kom hier niet meer.

2,8
  3. Als je in een rustig ontspannen sfeer goed wil eten, dan is de Posthoorn een aanrader. De keuken kun je wel traditioneel noemen en dat is juist heel fijn. Er zijn al genoeg restaurants de met nieuwe trends meegaan. We hebben enorm genoten van konijnenbout en zeebaars. Heel smakelijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

4. Roy Zijlstra

Na heerlijke lunch, als een soort ‘voorproefje’, in oktober, vierden wij op 15 december 2023 met zes gezinsleden en vrienden ons relatiejubileum in restaurant TOV. Na een hartelijk en zeer gastvrij ontvangst, werden we erg verwend met het ‘Helemaal TOV-menu’ en de bij elk gerecht passende en vooral smaakvolle wijnen. We zaten van 19.00 tot 01.00 uur aan tafel en hebben van elke minuut genoten. Hulde voor de artistiek mooi opgemaakte gerechten, die voor ongekende smaaksensaties zorgden. Complimenten voor een super service van alle zeer goed op elkaar ingespeelde stafleden en voor de persoonlijke aandacht van de gastvrouw. Helemaal tof, bedankt voor alles en we komen graag terug! Haarlemse groetjes van Nicoline & Roy

5. Linke Loetje is tegenwoordig zeer teleurstellend.
    Het lijkt zo te zijn is mij verteld, dat je het moet treffen wie die dag de kok is.
    Het eten is teleurstellend, entrecote niet goed klaargemaakt, voor 4 personen 1 stuk waterig witlofje met verkeerde smakeloze kaas, zogenaamde gebakken aardappeltjes die de hele middag al in de oven hebben gestaan, salade zonder een smaakvolle dressing.
    Bediening maakte denigrerende opmerking toen ik om een flesje water vroeg bij de wijn”dit noemen wij een karaf”
    En de prijs van dit alles was buiten proporties.
    Naderhand is mijn dochter nogmaals hier gaan eten en dat viel ook geweldig tegen…
    Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar, wat is er met deze zaak aan de hand?
    Want 5 jaar geleden was het perfect!

2,6
  6. Nederlands Schagen

Arnold Kok

Restaurant zat gezellig vol zaterdag lunchtijd. Na 10 minuten weer weggegaan. Geen personeel aan onze tafel gezien.
    (Incidentele) onderbezetting?

5,5
  7. Nederlands Schagen

Uiterst teleurstellende ervaring. Van een broodje met pittige kip valt heel wat maken voor € 12,50.
    Dit weet men hier te vertalen in twee dunne bruine boterhammen, het dunste denkbare plakje kip-filet en een dun laagje chilisaus met sla.
    Fantasieloos, smakeloos en hopeloos.

2,2
  8. Gezellig, Relaxt en Lekker.
    Vlotte bediening!

9. Maria Postma

Heerlijk gegeten met familieleden ter ere van mijn verjaardag. We hadden diverse kleine gerechten en konden zo dus alles proeven. Verrassend dat zeker, het gaf een gezellige gespreksstof aan tafel. Alle lof voor de keuken en de bediening. Een tip: misschien de zalm weglaten.

10. Nederlands Schagen

Heerlijke huiselijke sfeer,
    Personeel zo aardig en vriendelijk.
    Het is een aanrader om zeker weer te gaan eten!

11. Eten: heerlijk! En wat een leuk geformuleerde menu kaart.
    Bediening altijd vriendelijk.
    Sfeervol restaurant. Veel tafels maar toch intieme sfeer. Mooi opgemaakte borden en portie bijgerechten meer dan voldoende. Ik vind het echt een feestje om hier te eten.

12. H Berkhoff

Aan de sfeer en de service ontbreekt niets.
    Het ijs vond ik niet bijzonder.
    Vooral het yoghurtijs was te slap en smakeloos.

13. Ben Boekel

Mmm beetje rommelig de bediening waren meer met zichzelf bezig dan met de klanten.
    Behalve als het eten op was of bijna op dan werd t gelijk weggehaald.
    Ook het bakje mayonaise die over m'n telefoon viel met het neerzetten werd wel weggehaald door de bediening maar op de tafel niet.
    Met afrekenen ook weer een andere bediende die het bakje neerlegde maar verder niet omkeek of er geld in lag.
    Dus heb ik het zelf maar gegeven.
    Al met al 5 verschillende mensen aan tafel gezien maar wel rommelig.

6,3
  14. Nederlands Schagen

Prima accomodatie. De carpciosalade was treurig. De pijnboompitjes waren op 1 hand te tellen. De parmezaanse kaas was gewoon weggelaten. Behalve wat sla en een verdwaald stukje tomaat zat er niets in. De smaak werd enigzins goed gemaakt door de truffel mayo. Daarna spare ribs dat was om te huilen. 8 stukjes met een zakje friet en dat voor 23,50. Dat us een halve rib. Schandalig voor die prijs en vrij smakeloos. Wonders is bij lange na niet meer wat het ooit was.

15. Slechte kwaliteit, vooral het vlees. Onaardige bediening! Kortom geen aanrader!

16. Indiaas Schagen

R Koedijk

Helaas iets onduidelijk of we hadden gereserveerd, verder heel gezellig gehad, zeer vriendelijk bediend, en uitstekend gegeten.

17. K Kuidenberg

Een berehap kun je er beter niet eten.
    Zeer slechte kwaliteit en smaakloze pindasaus.

18. Cissie. Jungen

Dit is echt zo top, een heerlijk restaurant. Dit is echt een beleving.

19. Heerlijk gegeten en een top bediening! We hadden een fles wijn besteld, de bediening kwam uit zichzelf de glazen weer vullen. Ondanks dat het restaurant vol zat, was er tijd voor een praatje. Wij komen hier zeker weer terug.

20. Ik vond de prijs kwaliteit niet in verhouding.
    De kipfilet was geen filet, er zat een bot in en vet aan!
    Ook de bediening was erg onvriendelijk.
    Geen gastvrije en servicegerichte benadering van de gasten.

Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt en eet vaak buiten de deur.

1,5
  21. Meinsma

Het was weer super leuke avond, service en eten op zeer hoog niveau. Tot de volgende keer.

22. Internationaal Schagen

Eduard de Graaf

Personeel te jong en onervaren. Moest tussen de gerechten veel te lang wachten. Gelukkig goed gezelschap.

23. Nederlands Schagen

De dame die ons bediende kan beter gaan werken in de gevangenis. Om de haverklap kwam ze vragen wat we wilde drinken. Uiteindelijk werd de rekening gepresenteerd en bleef ze staan tot er werd betaald. Eten is slecht de loempia's met spinazie en feta heeft een vulling die lijkt op baby voeding. De pasta werd door mijn tafel genoot omschreven als smaakloos. En dat was de gemiddelde omschrijving van het eten.

1,6
  24. Nederlands Schagen

Altijd een vriendelijke bediening! En goede koffie!
    Maar waarom kunnen rolstoelen niet bij jullie naar binnen?
    Je zou toch makkelijk een oprij plaat neer kunnen leggen. Daar hoef je niet voor te verbouwen.
    Wel een tafeltje verplaatsen.

25. Eten besteld via thuisbezorgd. De broodjes hamburger en kip waren koud. Bij contact met het bedrijf gaven ze aan dat het buiten koud is en dat ze er niets aan kunnen doen. Ik betaal toch niet voor een koud broodje hamburger. Hele slechte service en niet klantvriendelijk. Ze zouden eens moeten nadenken om het beter te verpakken ipv in een kartonnen doosje en papierenzak.

26. Internationaal Schagen

Veronie Groot

Afgelopen donderdag heb ik met mijn broer bij Stiel gegeten, mijn broer eet in Nederland als in het buitenland vaak in top restaurants.
    Bij Stiel heeft hij heerlijk gegeten, zelf had ik twee voor gerechtjes, prachtig op gediend heel lekker.
    Maar wat ook zo plezierig was, dat de bediening ook zo gastvrij en gezellig was, met humor, maar ook kennis.
    Ik vertel iedereen hoe goed het restaurant is.

27. Ik was vanmiddag in Schagen en dacht ik ga wat eten afhalen, wat was het eten heerlijk en wat een vriendelijkheid, echt super geholpen, top personeel en top eten! kan niet anders zeggen ik ga zeker meer eten afhalen bij jullie bij mijn gerecht gyros speciaal met rijst zat een heerlijke salade en nog een bakje knoflooksaus extra wat was dit smullen 😃

28. Op zondagavond met z'n drietjes heerlijk gegeten, was zeer smaakvol. Gezellige vlotte bediening! Kom graag nog eens terug.

29. Internationaal Schagen

Yvonne witkamp

We hadden om een ander tafeltje gevraagd en dat kregen we ook maar dan moesten we om 8 uur weg. Dit vonden wij niet erg. Het eten was lekker de bediening was top en je zit er heel gezellig.

30. Gezellige drukte en goed eten.