ma Gesloten

1601910996 44
1620690603 47
1651989950 47
1702068905 47

1. Vandaag bij Baristas gaan eten, we werden vriendelijk ontvangen uiteindelijk toen we besteld hadden hebben we 50 minuten moeten wachten op ons eten. Een clubsandwich met kip en een truffelburger. De clubsandwich was armzalig belegd met 1 stukje kip en de smaken kwamen niet tot elkaar omdat er meer brood was dan iets anders. Over de hamburger maar niet te spreken, de eerste hap van de hamburger en hij was rosé, aan de bediening gevraagd is het rund of varkens gehakt. Ze ging het navragen in het langs lopen zei ze is rundergehakt en liep door. Naar mijn inziens was deze hamburger bij lange na niet gaar maar er werd dan ook niks mee gedaan, behalve ik geef het door aan de keuken. Maar een terugkoppeling kwam niet. Erg jammer naar mijn mening, als je deze dingen oppakt kun je veel meer uit je zaak halen. Wij gaan in ieder geval niet meer terug

3,2
  2. Gezellig tentje, lekker eten en de bediening door de bedrijfsleidster was geweldig! Wat een gastvrijheid...TOP!

3. Wij waren wezen shoppen bij outlet Roermond, even lekker koffie drinken. Serieus, deze koffie zal waarschijnlijk om 7.00 's morgens aangezet zijn. Was echt niet te drinken. Was ontzettend vies en lauw.

Ik moest naar toilet ik zal mijn ervaring hier niet plaatsen. Helaas, ziet er leuk uit. Maar laat eerst even, niet onbelangrijk, een schoonmaak ploeg komen

4. Top ervaring gehad bij baristas!
    ik ging lunchen met een vriendin bij baristas het terras zat bom vol maar we werden snel geholpen.
    bestelde eerst koffie werd snel gebracht en smaakte ook nog eens goed en het kopje was netjes voorverwarmd gewoon zoals het hoort!
    daarna besloten we om eten te bestellen we waren snel geholpen, mijn vriendin heeft een aantal allergieen en gaf het aan er werd netjes geluisterd en alles werd genoteerd.
    even laten kwamen ze met een voorstel voor mijn vriendin.
    eten smaakte goed en mijn vriendin heeft er zelf ook van genoten.
    tussendoor kwamen ze vragen of alles naar wens is.
    En dat allemaal met een vol terras!!
    super ons zien ze terug!

5. Na even rondgestruind te hebben, kwamen we aan bij Baristas. We werden meteen geholpen toen we gingen zitten. Maar daar is ook alles mee gezegd. Na een 10 minuten kregen eindelijk onze koffie door een jongen met een tattoo op zijn onderarm. Er is niks mis met tattoos, maar verberg ze dan als je in de horeca werkt. In ieder geval op je onderarm. Tevens kan hij beter opletten met serveren gezien tot twee keer toe met koffie op de kleren van mijn maat werd geknoeid.

Nadat we het eten besteld hadden en we een half uur verder waren, hadden wij nog niks gekregen. Na een navraag bij de serveerster werd ons toegezegd dat het eten eraan kwam. Dit duurde uiteindelijk nog een kwartier. Het eten was niks mis mee, al had ik wel het gevoel dat het al een tijdje klaar stond. Gezien de carpaccio niet bepaald koel was. Tevens had ik voordat we het eten kregen nog iets te drinken besteld. Helaas is deze order volgens mij nooit aangekomen.

Ons zien ze hier voorlopig niet meer terug in ieder geval.

6. Dwalend door Roermond tijdens ons weekendje weg in Limburg, kwamen wij bovengenoemd restaurantje tegen. Het zag er leuk uit en er leek een leuke sfeer te hangen, dus trokken mijn vriendin en ik naar binnen. Toen we plaats hebben genomen in Baristas, kwam na niet al te lange tijd de serveerster ons helpen. Om te beginnen bestelden we een koffie en een warme choco. Voordat wij deze in ontvangst mochten nemen, was er al enige tijd gepasseerd. Op dat moment was ons dat echter nog niet echt opgevallen; in het restaurant zaten immers meer mensen die geholpen moesten worden.

Nadien besloten wij warme broodjes te bestellen om onze honger te stillen. Helaas bleef dat moment lange tijd uit. Geduldig als wij zijn, bleven wij deze gehele tijd zitten. Totdat we zo'n beetje een uur verder waren en de broodjes nog steeds niet waren gearriveerd. Op dat moment drong het ook tot ons door dat wij al een aardige tijd moesten wachten op onze warme dranken die we daarvoor bestelden. Toen waren we het wel zat. Ik ben naar de kassa gelopen en vroeg om de rekening voor de drankjes. De vrouw achter de balie vroeg naar de keuken en ja hoor: de broodjes waren nét klaar! Wat een toeval... Helaas bleken deze niet meer bijzonder warm te zijn toen wij ze op tafel geserveerd kregen. Vervolgens werd ons gevraagd of wij nog wat drinken wilden, waarop ons antwoord positief was. Tegen de tijd dat deze drankjes waren aangekomen, gleden de laatste beetjes van de warme broden al bijna tegen onze maagwanden aan.

Buiten de enorm trage bediening, was de tent nu ook niet bepaald bijzonder netjes onderhouden. De vloer was stoffig en onze tafel wiebelde enorm.

Na enkele recensies op internet te hebben gelezen, wisten wij wel genoeg over deze tent en resulteert dit in onze eerste slechte recensie ooit geschreven. Knap, want daarvoor moet je bij ons toch wel aardig wat verkeerd doen.

Oh ja, de broodjes waren wel lekker.

4,9
  7. Het zag er leuk uit, goede ambiance en het was best druk. Toen we het terras opliepen keek de al trommelende "bedienend" personeelslid ons weg. Goed, soms zit je gezicht zo gewoon lekker. Vervolgens drinken besteld. Niets aan de hand. Eten besteld.. ging moeizaam, jongeman werkte er waarschijnlijk nog niet zo lang maar iedereen moet het leren toch? Uiteindelijk gerechten besteld. Toen ze de gerechten serveerde ging het al fout.. eerste gerecht teruggestuurd wegens allergie die eerder al was aangegeven. Vervolgens tweede gerecht, was bevroren, deze ook maar teruggestuurd. Na een hele poos te hebben gewacht vonden we het tijd om de drankjes af te rekenen en de lunch ergens anders te nemen. Dit werd niet geaccepteerd. Mijn vriend was agressief werd hem verteld terwijl het bedienend personeel al tierend mijn vriend te woord stond. Uiteindelijk hebben we toch alleen de drank af kunnen rekenen en zijn we ergens anders gaan lunchen. Ik ben nog steeds onder de indruk hoe ze op zoveel verschillende fronten de spreekwoordelijke "plank" volledig kunnen misslaan.

1,8
  8. Na lang wachten (zeker 60 minuten, drie andere tafeltjes die na ons gevuld werden kregen eerder hun eten) een smakelijke tagliatelle met scampi's op. Deze was helaas aan de koude kant (alleen de scampi's waren nog goed warm).

Baristas ziet er op het eerste gezicht gezellig, sfeervol ingericht uit. De afwerking van plafond (met kapotte open airco?) is echter zeer onder de maat. Wc's heel smerig, niet duidelijk aangegeven, overal spinnenwebben. Eén keer een vies glas gehad en smerige vloer.

Personeel was vriendelijk, maar etiquette ontbreekt wel een en ander aan. Kinderen van eigenaar (?) schopten een bal nonchalant onder een bank terug na er buiten mee gespeeld te hebben (er lagen nog meer ballen onder de bank) en die kwam daar vanonder vandaan gerold tussen de voeten van gasten. Kan eigenlijk echt niet.

9. Toen we na meer dan 1,5 uur wachten nog steeds geen eten hadden zijn we gegaan. Er werd ons na een uur verteld dat het eraan kwam, maar na een half uur was het er nog steeds niet. Wanneer we wilden gaan reageerde de eigenaar erg onvriendelijk, "dan houdt het hier op". Zeker geen aanrader, en wij gaan er niet meer naartoe.

10. Heerlijk broodje gegeten, lekkere koffie gedronken en de medewerkers zijn gemeend vriendelijk. Minstens net zo belangrijk als het eten/drinken. Interieur heeft een mooie uitstraling. Aanwinst voor Roermond.

11. adri de bruin

Vanmiddag bij Barista op het terras gezeten waar je alle bezoekers aan je voorbij ziet gaan. Sate frites besteld om 12.30 uur. Na ruim anderhalf uur wachten vertelde de uiterst vriendelijke dame mij dat ik al lang zat te wachten en het eten binnen 5 minuten aanwezig zou zijn. Haast had ik niet, maar vanavond om 18.00 uur wordt ik wederom aan tafel verwacht, dus de lunch zolang laten uitlopen is niet wenselijk. Uiteindelijk kreeg ik om 14.15 mijn twee stokjes kipsaté met frietjes en een beetje sla voor de prijs van 14,50 euro?? Zout heb ik maar aan de bar opgehaald en direct een glas wijn erbij besteld met de rekening. Om 14.30 vertrokken. Uiterst vriendelijk maar niet geschoold personeel en de eigenaar/eigenaresse die ik andere keren wel zag waren niet te bekennen. Erg jammer dat het telkens weer mis gaat, net zoals de olie en azijn bij de salade de andere keren, of het brood wat je er speciaal bij moet vragen en de ene keer wel automatisch geserveerd wordt en de andere keer erbij moet vragen, met een heel klein beetje harde onsmeerbare boter bij het lekkere brood wat ze serveren. Of het was een foutje of een tegemoetkoming in het ongemak, maar vanwege het lange wachten heb ik 6 glazen wijn gedronken en er stonden slechts 4 glazen op de rekening ontdekte ik bij thuiskomst. Met de techniek van tegenwoordig is het eenvoudig om draadloos de bestellingen door te geven en dat zal zowel de kassa ten goede komen als de snelheid van de bediening en efficiëntie. Met dit soort schoonheidsfoutjes moet dat wel vlot terugverdiend kunnen worden en de service snelheid verbeterd kunnen worden. Enne... aub serveer bij dat heerlijke brood van jullie ruimer boter en geen kant en klare cupjes kruidenboter uit de diepvries. Dat is een zonde.
    Ik ga over een paar weken wederom bij jullie eten en zal de vis/ tonijn salade weer eens proberen en hoop dat de verbeteringen toegepast zijn. De olie/azijn en peper en zout automatisch bij de tonijnsalade geserveerd worden en de boter niet meer in hoeveelheden ijskoud geserveerd worden waardoor ik het eerste sneetje er niet eens mee belegd krijg.

Met vriendelijke groet, Adri de Bruin