1. Dit is kleinschalige horeca met een nostalgisch sfeertje.

Wij waren met een gezelschap van 5 mensen, slechts 1 van ons vond de maaltijd niet beantwoorden aan de verwachting. Het was het vegetarische verrassings-hoofdgerecht, wat enigszins tegenviel omdat het 80% bestond uit frituur en er een zalm-cordon bleu bij zat, zalm is niet vegetarisch. De andere 4 gasten vonden het allemaal prima te eten.

De porties van het rundvlees zijn zeer ruim, zélfs als je de ossenhaas-spies van het actie-menu (17,50) bestelt!!
    Niemand van ons had vis of varkensvlees besteld, dus daar is vooralsnog geen oordeel over te geven.

De door ons bestelde voor-en nagerechten waren lekker, maar hier geen buitensporig grote porties, maar dat verwacht ook niemand. De koffie was vergezeld met volop chocolade-snoepjes. Wél kreeg onze jarige een vuurwerksterretje in zijn flensjes-dessert, dat was wel grappig.

Voor 5 personen 5x een bordje rauwkost bij het hoofdgerecht, de warme groenten waren zeer gevarieerd en lekker, maar er was maar 1 schaal voor alle 5 van ons. Dit geldt ook voor de 3 soorten gefrituurde aardappel-producten, erg lekker, maar ook maar 1 schaal hiervan. Het was exact genoeg, maar gezien de zeer vriendelijke benadering van de gasten in deze leuke bistro, kun je gerust aannemen dat je méér kunt krijgen, mocht het gewenst zijn. Al met al, een goede ervaring, deze kok is best goed bezig qua prijs/kwaliteit.

Even iets over de dranken-kaart: deze bestaat niet (?).
    N.a.v. onze vraag bij de bediening zei deze aardige jongedame:"ïk bén de dranken-kaart!". Dit was best wel grappig, en óók verbazend, want ze bleek écht alle prijzen en mogelijkheden uit het hoofd te kunnen opnoemen. Tóch zou het beter zijn als er een tastbare kaart aanwezig zou zijn. De dranken zijn zeer redelijk geprijsd, dus dat kan onmogelijk de reden zijn dat er niets op papier staat? Wij gaan er met ons beiden zeer zeker terug, wij zijn niet vegetarisch, we houden van volop vlees, en dan is dit dé plaats om eens heerlijk te genieten!