1. Ik was eens hier een keer uit eten geweest met een vriend van mij. Al toen we buitenstonden zagen we al hoe druk het was, de bediening groet je in het Italiaans en dat was toch wel leuk. Het restaurant is leuk ingericht alsof je echt in Italië zit.

Over het eten ben ik zeer tevreden, het smaakte uitstekend en je proeft ook dat het vers gemaakt is. Ik had namelijk de pasta met uien, bacon en roomsaus genomen. Pasta Carbonara als ik het goed heb. Het smaakte uitstekend.
    Als nagerecht heb ik tiramisu genomen, en dat smaakte verrukkelijk.

En ondanks dat het druk was, deed het personeel zijn best om het goed te laten draaien. Ze waren aardig en werkte snel.
    Ik vind dit restaurant kwa prijs en kwaliteit echt heel goed, want het is niet duur voor wat je terugkrijgt.
    Dit restaurant zou ik zeker aanraden, alleen zou ik niet met een hele grote groep komen. Daar is het gewoon te druk voor, maar voor mensen voor 2, 3 of 4 personen is het perfect.
    Zeker aan te raden! Mij zie je volgende keer wel terug bij dit restaurant!