1. Fam. Tuurenhout

Op 30 juli jl. hadden wij een arrangement geboekt voor 30 augustus 2014 (verjaardag). Klootschieten en een BBQ. We wilden de prijs en de mogelijkheden weten. De dame die ons hielp, wist niet alles, maar we werden gebeld. Er zou teruggebeld zijn door iemand, maar het lampje op ons telefoontoestel brandde niet en die geeft een signaal als er is gebeld en niet is opgenomen. Voordeel van de twijfel voor Reuvershoeve. Op zondag 3 augustus gebeld, maar toen was het erg druk. Er zou terug gebeld worden. Gewacht tot woensdag 6 augustus. Geen reactie. Op 7 augustus jl. alles geannuleerd. De persoon die mij te woord stond zocht de boeking op en annuleerde die. Geen enkele vraag "waarom" of iets naar de klant toe. Wekte de indruk dat zij bij waren dat een groep van circa 18 personen niet kwamen. Onze ervaring was tot nu toe goed, maar hier hebben we een erg klantonvriendelijk gebeuren. Desinteresse !!! Ook de burendag gaat aan de neus van Reuveshoeve voorbij. Slechte reclame in het dorp. Erg zonde van zo'n mooie gelegenheid. Wij rijden Reuvershoeve voorlopig even voorbij.