Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Voor de derde keer wezen eten bij brasserie Duinlust. Ouders meegenomen omdat we de eerste 2 keer daar goed gegeten hadden en er ook tevreden over waren (vorig jaar). Maar dat liep de derde keer 5-8-2014 wel anders. Regels waren aangepast, je kon zelf geen vlees meer gaan halen dat moest je bestellen en niet in te grote aantallen want, er werd gelijk vermeld als er iets over is brengen we dat in rekening.
    Een steengril arrangement geboekt en we kregen een soort bbq voor ons neus geschotelt met de mededeling de steengrillen doen we niet meer, dat zijn deze bbq's geworden die vervolgens echt smerig waren met oude bakresten die er nog op zaten. Resultaat; droog vlees en bakte aan. Uien of champions kon je er niet op bakken omdat dat gewoonweg te droog werd, dat waren dan net herfsbladeren.
    De bediening was niet vriendelijk en kwamen ook niet vragen om het lijstje waar je je vlees op moest bestellen. Daarentegen kwamen ze wel 2 keer in 1 minuut vragen of we wat te drinken wilde. Ja, daar zit de winst en dat lieten ze ook echt wel blijken door voortdurend te vragen of we drinken wilde bestellen.
    De salades en friet kon je nog wel zelf halen maar bij binnenkomst had ik al gegeten en gedronken, het zat daar vol met vliegen en ook op de salades en rauwkost, er was totaal niets afgedekt. Vliegen hadden daar gewoon vrij spel.
    Al met al nooit geen duinlust meer. Dat ook gemeld daar maar daar willen en kunnen ze niks met je klacht doen. Dus mensen kijk liever even verder als dat je hier gaat eten, het is er echt smerig en onvriendelijk personeel.

1,4