1. Zaterdag avond wezen eten bij restaurant 'T Gesprek. Bij binnenkomst voelde het als thuis komen na een lange reis, de gastvrijheid was een warm welkom. We hadden het geluk buiten te kunnen genieten van de avondzon op het terras onder het genot van een glas prosecco met limoncello.

We werden verrast met twee amuses van het huis, een soepje van courgette en een mousse van ossenworst. Vervolgens werden we voorzien met een mandje brood en heerlijke tapenade. Als voorgerecht hadden wij sashimi van zalm en runder-ribeye. De borden zagen eruit als kunstwerken en de smaak was excentriek, een groot plezier voor fijnproevers. Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor kemperhoen met gamba's en kreeft. Beide gerechten waren werkelijk fantastisch.

De bediening was zeer vriendelijk en attent, en nam uitgebreid te tijd om de gerechten toe te lichten. Als Belg met een ruime ervaring in het bezoeken van restaurants in Brussel en komende van het land met een zeer goede keuken, wil ik dit culinaire hoogstandje aanraden aan fijnproevers over de hele wereld. Restaurant 'T Gesprek bezit alle ingrediënten voor een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker terug.