1. van Someren

Gelukkig (?), gezien onderstaande ervaringen over afgelopen jaar, zijn we niet de enigen. Bij het afhalen van pizza's kregen wij ook weer dezelfde slechte ervaring als enkele jaren geleden. Eindeloos wachten, en na een halfuur werd ons gevraagd wat we ook alweer besteld hadden. Ondertussen waren overigens wel al andere klanten geholpen, en het restaurant was nagenoeg leeg, dus daaraan kon het niet gelegen hebben.
    Voorgesteld om ons een drankje aan te bieden, werd (na overleg met baas!) gezegd dat dat niet mogelijk was.
    Dus: jullie laten ons onnodig wachten, en er kan niet eens een drankje van af? "Inderdaad, uw bestelling komt er zo aan". Na drie kwartier konden we dan eindelijk de zaak verlaten, zonder drankje, excuses of enig ander begrip.
    Geef maar aan jullie baas door dat we hier nooit meer zullen komen. "Oké, dat zullen we doen!". Onprettig zakendoen heet dat, het was een moedige poging, maar nooit meer.