Op dit adres zit nu: Walhout

1. Ton Roosen

Op het terras genoten van menu Blauw. Na de hartelijke ontvangst werden de bestelde drankjes snel en vriendelijk uitgeserveerd. Het terras is sfeervol opgesteld, en het mooie weer zorgde ervoor dat de rode accenten mooi uitkwamen. Wat mij opviel is dat er, hoewel het restaurant "Blauw" heet, ook binnen alleen maar gewerkt is met rode accenten. Zelfs de naam van het restaurant staat in het rood geschreven. Niet belangrijk natuurlijk maar wel een doordacht en grappig detail.

Menu Blauw werd geserveerd in 4 gangen:
    5 voorgerechten
    5 tussengerechten
    4 hoofdgerechten
    en het dessert van de chef.
    Alle gerechten werden mooi opgemaakt geresteerd op bordjes. Elke bordje bevat een portie voor 2 personen. De chef heeft laten zien dat hij verstand heeft van de moderne keuken. Stuk voor stuk prachtige, maar vooral smaakvolle gerechtjes.

Wij hebben er erg van genoten, en raden het andere fijnproevers ook zeker aan.