1. 3 dames begin 20

Vanavond gegeten, hoofdgerechten (kaasfondue, groentecurry) smakelijk, ruime portie en rap gepresenteerd. De bediening en toiletten in de toko waren echter was schrikbarend.

We hebben meerdere malen geprobeerd de aandacht te trekken van de dames in de bediening, en wanneer dit uiteindelijk lukte werden nagerechten verkeerd aangeslagen, halve gerechten gebracht, en geroddeld over ander personeel. Het beloofde sorbet-ijs bij de nagerechten kwam uiteindelijk los na, maar was om op zijn minst 'interessant' te noemen, daar naar mijn weten sorbet ijs doorgaans niet op basis is van room wordt gemaakt (had ook een verdacht poederige bijsmaak). Daar heeft een lactose intolerante gast niet zoveel aan... Volgens de juffrouw in de bediening konden we een gedeeltelijke restitutie op de nagerechten (echt smerig) vergeten, -'wat denk je nou zelf?', was de respons.

Overigens; geen werkende dames toiletten maar na het lezen van eerdere recensies is dit al veel langer een probleem.