1. Anoniem

Wij hebben vanavond ( vrijdagavond ) lekker gegeten bij de gulle lach.
    We werden vriendelijk ontvangen. Van te voren waren we onverwacht bij slager Van Roesel binnen gevallen en wat inkopen gedaan. Toen wij vroegen bij de Gulle Lach of dit tijdelijk in de koeling bewaard mocht worden, was dit geen enkel probleem.
    We hebben het keuzemenu van € 17,00 p/p gekozen. Ik een lekkere Chinese tomatensoep en mijn man een witlofsoep. Daarna het hoofdgerecht. Ook allemaal goed verzorgd met sla en gebakken aardappelblokjes. En als laatste kon je kiezen tussen koffie, thee of een verrassingstaartje, mango,/ annanas met een heerlijke toef zelfgemaakte slagroom. Ook het taartje was zelfgemaakt kwam de ober vol trots presenteren aan tafel. De bediening was goed. Aardige jonge man die voor iedereen, ondanks de drukte, tijd maakt. De ober doet de naam van de eettent eer aan. Zijn lach is nogal eens te horen.
    Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen zeker nog een keer terug!