1. Geen aanrader! Bedreigend personeel en gasten! We hadden gereserveerd met een groep van 11 volwassenen en 2 kinderen. Nadat we de bestellingen hadden gedaan, hebben we een uur gewacht. Vervolgens vroegen wij hoe lang het eten nog zou duren, ze zeiden 10 minuten. Na 10 minuten vroegen we nogmaals waar het eten bleef. Het personeel kon ons dat niet vertellen, waarna de baas tevoorschijn kwam. Hij greep mijn zusje hardhandig vast en zei dat ze maar even moest komen kijken, want we zaten nog maar 3 kwartier binnen (wat in werkelijkheid meer dan 5 kwartier was).
    We besloten om onze spullen te pakken en te vertrekken. We werden uitgescholden voor vuile zwijnen en hij wou geld zien voor de onkosten die hij gemaakt had. De mannen aan de bar kwamen om ons heen staan. Uiteindelijk hebben we alleen de genuttigde drankjes afgerekend en zijn we vertrokken. Vreselijke onderneming!