1. Vanmiddag om twee uur met een gezelschap van 12 personen een pannenkoek gaan eten. Het viel op dat aan de achterzijde van de menukaart al excuses stonden voor zaken die fout zouden kunnen gaan.
    Er stonden twee personen in de bediening. Beide rond de 18 naar mijn beleving.
    Toen de bestelling eenmaal op tafel stond mistten we een omelet voor een persoon. Dat kan natuurlijk gebeuren.
    Helaas wist de serveerster hier niet juist mee om te gaan en niet te luisteren naar de klant. Er zou een omelet bijgemaakt worden. Toen deze uiteindelijk op tafel stond bleek deze niet te zijn zoals besteld.
    Aangezien de rest van het gezelschap al halverwege was, had de gast in kwestie geen trek meer.
    Enerzijds denk ik dat de jonge serveerster beter had moeten inspelen op de situatie, anderzijds hoort er in zo'n pannenkoekenhuis een (volwassen) bedrijfsleider te staan die de boel sturing geeft.

De kwaliteit van het eten was ronduit slecht. Droge pannenkoeken, "lege" (oven?)friet, vette schnitzel en droge vis.

Verder ergerde ik me aan een blaffende hond aan een andere tafel. Honden horen naar mijn mening niet in een eetgelegenheid. Ook hier hoort een volwassen bedrijfsleider op een juiste manier mee om te gaan.

Als er een manager of bedrijfsleider had gestaan had ik daar mijn gefundeerde beklag gedaan. Nu, na een zoveelste teleurstelling zet ik het op deze site. Ik moet zeggen dat de aankleding van de pannenkoekenboerderij genoeg te bieden heeft voor een leuk middagje. De toiletten waren ook keurig. Jammer dat er incompetente schoolkinderen in de bediening staan.