1. M. Spruit

Voor ons Griekofielen (gezin met 2 kinderen) was dit de eerste keer bij Akropolis, maar het zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Heerlijk gegeten. De taramosalata, ons favoriete voorgerecht is perfect, zacht en smeuïg, en zeker niet te zout. Ook het gegrilde vlees is lekker gekruid en zacht van smaak. Lekkere salade erbij, smakelijke rijst en tzatziki en krokante patatjes. De borden zijn leuk opgemaakt. Het oog wil ook wat. Na het voorgerecht mag je zelf aangeven wanneer je klaar bent voor het hoofdgerecht. Je wordt zeker niet opgejaagd. Na een heerlijke frappé nog een korte rondleiding van de zoon van de eigenaar gehad. Hij vond het leuk om te horen dat wij al vanaf 1989 naar de Griekse eilanden gaan.
    Kortom, het was een geslaagde avond. Bedankt voor de goede service en prettige bediening en tot ziens!