Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20103
4 19933
  1. Internationaal Roermond

Tiny Emans

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
    Prima parkeergelegenheid!

2. Eten was echt super..Spareribs vielen bijna vanzelf van het bot af..En een heerlijk patatje erbij..Service ook prima..Ga zo door!!

3. Het was een heerlijk relaxte middag op het terras. Het optreden van de band was de aanleiding, maar de lunch daaraan voorafgaand hadden we niet willen missen. Mijn keto voorkeur was geen enkel probleem en ik kon uit meerdere items kiezen. Prettige bediening en gezellige sfeer maakten het "gouden uitje" compleet

4. Nederlands Ede

Petrie Catsburg

Eten en drinken was goed. Als je tenminste kreeg wat je besteld had… Verkeerde saus bij de snitsels, 2 maïskolven en 1 salade ipv 2 salades en 1 maïskolf. Weinig patat bij het kindermenu en de mayo moet je nog apart bij bestellen voor 1,-
    Ontzettend lange rij om te kunnen afrekenen en dan ook nog een fout maken zodat we nóg een keer 15 minuten in die rij kunnen staan. Totaal een half uur over gedaan om af te rekenen omdat er iemand bij de kassa staat die er NIETS van snapt! Kortom, prima eten ontzettend slechte service! 😡

5. Jan de haan

Wij hebben gezellig en fijn en goed gegeten, gastvrij ontvangen en leuke vriendelijke bediening.
    Zeker komen wij nog een keertje terug.
    Met een vriendelijke groet,
    Jan de haan

6. Prijs/ kwaliteit niet in verhouding. Saté € 22,50, 1 stok met kippedijfilet, paar kroepproekjes, wat gekookte boontjes en klein bakje friet voor twee. Weinig voor veel geld. Eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder lekker. Personeel komt vaak aan tafel om te vragen of je nog wat wil drinken of eten, te vaak. Mooie plek, maar niet voor herhaling vatbaar.

7. Jean en Cindy Debruijn

We hebben genoten van overheerlijk eten in een gezellige ambiance. Het personeel is zeer vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Erg fijn dat je de meeste gerechten in klein of groot kunt bestellen. Dit wordt voor ons een blijvertje.

8. Citroenijs gekregen door mijn eigen uitgekozen smaak, doordat t personeel de ijsschep niet goed wilde schoonmaken na duidelijk aangegeven te hebben allergisch te zijn! resultaat; een behoorlijk heftige allergische reaktie!
    SCHANDALIG!! En daarna ook nog eens een walgelijke reaktie.....

9. bob entrop

Onlangs met een paar mensen willen lunchen. Eerst een kopje koffie besteld met, wat normaal is, een glaasje water er bij. Nou dat kregen we niet. Wel konden we een flesje water bestellen. De eigenaar weigerde ook botweg de discussie over kraanwater aan te gaan. Kraanwater is ouderwets !!Als je de grens naar Belgie,Duitsland, Slovenie, Frankrijk, Spanje, Italie over gaat krijg je overal ongevraagd een karaf kraanwater. Zeer ongastvrij en heel slecht voor het milieu maar daar is deze Tinus niet mee bezig, hem gaat om geld verdienen. De lunch hebben we maar overgeslagen. Zo bout hebben we het nog nooit meegemaakt..waar gaat het over een glaasje water bij je koffie. Zelfs in Amsterdam krijg je dat er gratis bij. We hebben op verschillende review sites dit gemeld.

2,1
  10. Mevrouw Weber-Spee

We hadden het menu. Alke gerechten waren subliem. De bediening zoals gewoonlijk goed en heel vriendelijk. Een heerlijk restaurant .We komen zeker weer een keer terug!

11. Marco Vandermeulen

Geweldige zaak met super vriendelijk personeel en waanzinnig lekker eten!
    Wij komen hier geregeld.
    Dit moet je ervaren hebben.

12. We werden bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten en omdat we 1 van de eerste klanten waren konden we zelf een tafeltje voor 2 uitzoeken. De keuze voor het eten viel op een bal gehakt en saté. Deze werden vrij snel geserveerd met heerlijke frietjes in de schil, groente en salade erbij. Het eten was heerlijk en we voelden ons ook zeer welkom door het vriendelijke personeel. Het beviel ons zo goed dat we de volgende dag van onze vakantie nog een keer zijn gegaan. Toen zat het vrij vol, maar ook toen werd alles snel geserveerd en werden we vriendelijk ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Fons en Maria Ossendrijver

Vlotte bediening lekker eten en zeker niet te weinig en koffie van het huis na.

14. Lekker geluncht van de uitgebreide menukaart. Alles was goed op smaak, prima portiegrootte. Zeer vriendelijke bediening, fijn plekje op het terras.

15. Hadden pizza’s afgehaald.
    Nog erger als karton.
    Niet warm, lap ham erop, droog, deeg niet luchtig…
    Zal hem nooooit meer kopen.

16. Geja Verwoerd

We hebben heerlijk gegeten, op een girosgerecht na wat droog was.
    Het was wel heel druk waardoor er veel geluid was. De bediening was heel vriendelijk en mede daardoor werd het toch een geslaagde avond.

17. Internationaal Eerbeek

Wederom heerlijk gegeten alles was goed eten ,sfeer kom zeker weer terug

18. Bij binnenkomst goede ontvangst.
    Het was helemaal vol. Maar ook een gezellige sfeer.
    Hoewel ik reviews had gelezen over de lange wachttijd en ik dus enigszins was voorbereid en het voorgerecht snel kwam, vond ik het uur daarna wel te lang. Maar ik denk dat de bediening het zeer goed doet. Die bestaat deze avond uit 2 personen. Zij zijn rustig, vriendelijk, weten wat ze doen en stralen geen stress uit.

Ik denk dat de keuken het ook goed doet. Kwaliteit was goed. Ook voor de prijs dacht ik in eerste instantie. Ik denk dat de kok (2 personen waarschijnlijk) goed weet wat hij/ zij doen/doet. Restaurant is vol. Tussen 17.00 en 20.00 krijgt tafel na tafel zijn eten.

Ik denk dat er heel goed is nagedacht over de hoeveelheid van de verschillende componenten op je bord. Er is nu geen verspilling gelukkig doordat er heel veel eten terug gaat. Hier is goed over nagedacht t.o.v. de verkoopprijs. Zo hoef je niet te duur te worden in deze tijd. Maar toen ik bijv. niet standaard salade kreeg bij de kikkererwtenburger maar dit apart moest vragen, begreep ik dat alles goedkoper staat aangegeven op het menu.

Mijn zoon had de visfilet. Maar het waren hele kleine dunne filetjes. Hij vond dat de krokante laag te veel was t.o.v. de vis. Hij had nu geen groente er standaard bij. Het was nu wel heel veel friet. Uiteindelijk is de hoeveelheid dus iets minder, en dan kan je ook iets goedkoper zijn dan bij een aantal andere restaurants. Je meer als je een bijlage erbij wilt. Redelijk. Maar dan verwacht ik toch meer smaak en genieten van de bijlage en het hoofdonderdeel op mijn bord.

Kortom eigenlijk is er qua kwaliteit nergens iets op aan te merken. Ik denk dat dit restaurant roeit met de riemen die ze heeft. Maar de wachttijd van een uur heb ik hier de volgende keer niet voor over.
    Misschien is er iets te veranderen in het invullen van de tijdstippen met de reserveringen?

19. Boycot deze gore nep tent want je kan er alleen maar kakkerlakken eten in de vieze tent.We wouden wat halen maar buiten lag het vol met kakkerlakken dus we waren gauw weer weg !!
    Brand de toko tot op de bodem af en zet er weer wat nieuws neer .

20. Het is een erg leuk terras.
    De bediening was dit keer niet bijzonder vriendelijk.
    Het eten was matig.
    Fabrieksfriet,de spareribs waren goed van smaak maar niet goed gaar.

Ook een prijzige kaart,maar dat schijnt meer voor te komen.
    Dame blanche 12;euro, bv.

21. We hebben heerlijk gegeten, kregen een broodje vooraf van het huis omdat het wat langer duurde voordat het eten klaar was.
    Mooi ruim restaurant met prettige verlichting. Ruime keuze op de kaart.

22. Maartje

Dit restaurant in Den Bosch is geweldig! Goed eten, goede sfeer, goede vibes. Echt een aanrader!

23. Alexandra

We hebben onlangs heerlijk gegeten, de sfeer was super leuk en de bediening was subliem! 10/10

24. Klara

25. Mediterraans Nijkerk gld

Het eten is zo heerlijk we hebben wederom shared dining gedaan en alles was zo lekker. De sfeer is ook super wat ons betreft een dikke aanrader

26. We hadden niet gereserveerd. Toch was er nog een plekje.
    Als eerste kregen we een ouzo maar werd er niet gevraagd of we iets anders wilden drinken.
    Na 15 minuten kwam er eindelijk iemand onze bestelling opnemen.
    1 drankje werd er vergeten die later wel op de bon stond.
    Na een uur kwam ons eten. Dit smaakte goed.

27. Gezinszak friet (3 personen), 1 nasi- en 1 bami schijf gekocht.
    Zeer slechte aardappelen, friet was veelal zwart/grijs van kleur. Ook niet goed gebakken, slap en vet. Nasi- en bami schijf smaakten verbrand.
    Kwaliteit is niet meer wat het ooit was. Jammer!!!

2,6
  28. Niet best,slechte sfeer…vooral door het vriendje van een personeelslid dat met zijn Duitse herdershond op het terras zat,en je de indruk kreeg dat je elk moment opgevreten kon worden…ikke niet weer.

2,3
  29. Victoria Nana

Een parel in Den Bosch

Dit restaurant in het centrum van Den Bosch is een absolute aanrader. Gezellige sfeer, topgerechten en vriendelijk personeel maken het plaatje compleet. Perfect voor een gezellig diner met vrienden of een romantische avond uit. Hier ga je zeker weten met een voldaan gevoel naar huis!

30. Marcel van Herk

Gezellige locatie waar we door het goede weer, onverwachts, lekker buiten hebben kunnen zitten.
    En heel belangrijk, het eten smaakte voortreffelijk.
    Zeker een aanrader