1. Onderhand begint dit ons lievelingsrestaurant in Lelystad te worden.
    Verse oesters vooraf en een mooi glas prosecco.
    Aansluitend een mooi stuk heilbot en een blanc mache als dessert.
    Zeer vriendelijke en oplettende bediening.

Vorige recensies van Kim Wietsma

• Op vrijdag 6 december met vrienden heerlijk gegeten. Verwachting plus 1 hebben ze zeer zeker waargemaakt. 2 personen à la Carte en 2 personen een verrassingsmenu. Het smaakte heerlijk en het zag er heerlijk uit.
    Ook een heel groot plus punt is dat alle wijnen ook per glas te bestellen zijn met vriendelijke prijzen.

• Een diner met vrienden heeft ons er toe doen besluiten om bij Bataviahaven te gaan eten.
    Een vriendelijk ontvangst en ouderwetse gastvrijheid met onze jassen aan te nemen.
    We starten met een huisapperatief en oesters, mmmm heerlijk vers en goed open gemaakt.
    Daarna een amuse van komkommer en vers gebakken brood.
    Een 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende glazen wijn, wat perfect was afgestemd op elkaar.
    Heerlijk gegeten en vriendelijk geprijsd.

• Wij hebben met vrienden een uitstekende avond gehad en heerlijk gegeten. Wij lieten ons overhalen door de gastvrouw om te kiezen voor de super verse zeetong en ik moet zeggen, die was heerlijk. Een mooi restaurant op een mooie locatie, goede keuken en spontane bediening.