1. Christien Bakx/Henk van Stipriaan Den Bosch

Na een fikse wandeling van 16 kilometer (genaamd De Troubadour) in de Kampina hebben wij, drie lopers, onze toevlucht gezocht in de Reebok nabij het natuurgebied, nadat we daar reeds eerder in dit vroege voorjaar hebben gegeten.

Wederom viel het ons op dat je daar niet alleen prettig op een terras kunt zitten met een fraai uitzicht op een vijver en veel groen, maar dat je er ook fantastisch kunt eten als je de verhouding tussen prijs/kwaliteit in aanmerking neemt. Voor nog geen 15 euro eet men daar een buitengewoon smakelijke tongfilet, maar dat is nog niet alles. U krijgt een bord waar het kookplezier van afstraalt met diverse, beetgare groentes, waaronder de heden zo schromelijk verwaarloosde schorseneren en voor de kleur gebruikte men dunne schijfjes van wortel en verder nog boontjes in diverse soorten plus brussels lof.

Om het schilderij te completeren had men aarappelpuree in asperge-achtige motieven diagonaal op het bord geplaatst en ook de krokante frites moeten wij nog even vermelden.

Daarenboven krijg je voor een zeer redelijk bedrag een flink gevuld glas uitstekende witte wijn.

Wat overigens ook bijdraagt aan een goede maaltijd is de sfeer en die is ronduit prettig: aardige bediening en een kok die trots is op zijn vak en laat merken dat hij met liefde kookt.

Kortom, naar onze mening, een aanrader!