1. Wiebke

We kregen eerst een tafel die midden in de tocht lag. En het was ook een hoge tafel met barkrukken, waardoor als je klein bent (zoals ik) je je voelt als een kindje aan een te grote tafel. Gelukkig mochten wij daarna aan een andere tafel zitten. Het was superdruk en wij moesten erg lang op ons eten wachten (1,5uur). Ook had mijn vriend extra kaas bij zijn burger besteld die er niet op zat. Ik had de tokkieburger en vond hem erg flauw smaken. Ik wou ook graag ipv honing zoetjes bij mijn muntthee zijn ze ook helemaal vergeten. Het personeel kwam wel zijn excuses aanbieden, omdat het voor hun de eerste koningsdag was en ze blijkbaar niet op die drukte gerekend hadden. Aangezien we niet uit de buurt zijn, zullen we ook niet zo snel terugkomen. Misschien als het wat langer geopend is, zodat de kinderziektes eruit zijn. Succes alvast.

1. Beste Wiebke,

Dank voor je recensie. Het spijt ons te horen dat we je verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Op de betreffende dag was het inderdaad superdruk. Het was voor ons de eerste Koningsdag en hebben ervan geleerd!
    Desondanks willen we je graag tegemoet komen. Als je een mail stuurt naar info@ingeburgerdzwolle.nl zoeken we samen naar een passende oplossing.
    Met vriendelijke groet, Ingeburgerd Zwolle.