1. José Dekker

Wij hebben vanavond 12 April hier gegeten, met 6 personen. Erg vol, te krap om goed te kunnen eten. Ik ben 3 maal aangestoten door het personeel, wel sorry gezegd, maar na de derde keer had ik wel zoiets van dit is niet leuk meer. Een andere gast aan onze tafel kreeg meerdere malen de stoel van de gast die achter ons zat in zijn rug. Het eten werd erg haastig opgediend, glazen werden weggehaald zonder te vragen of wij nog iets wilden drinken. De maaltijdsalade geitenkaas werd opgediend zonder de grill te hebben gezien en zonder dressing. Het andere eten was goed. Dus toetje hebben we maar laten zitten, zonde want het was ons aangeraden om daar te gaan eten, ik zal het niet zo snel aanraden.

Tip. 1 of 2 tafeltjes weghalen zodat iedereen ruimte heeft om zonder aangestoten te worden te kunnen eten.