Op dit adres zit nu: G7 Food & Drinks

1. An 1152 punten

Zojuist wezen lunchen in Bie 't Gruuzekirkske. Een nieuwe zaak in Sittard, dus dit moesten we eens proberen en dat is zeker niet tegengevallen!
    Ontvangst was zeer vriendelijk. We konden kiezen waar we wilden zitten en met de zon die juist scheen, leek het ons wel leuk om in de "serre" (gedeelte volledig uit glas: muren & plafond) te zitten. Zo gezegd, zo gedaan. Het drinken konden we ook meteen bestellen.
    Na even de menukaart bekeken te hebben, was de keuze snel gemaakt: 5x steak en voor mezelf de kaaskroketjes met brood. De steaks waren lekker, alleen had hier en daar de cuisson iets beter gemogen. Mijn kroketjes waren ook heel lekker. Hoewel ik eerlijk gezegd een klein mandje brood had verwacht (4 of 5 sneetjes) in plaats van 2 sneetjes op het bord. Maar goed, in verhouding tot de hoeveelheid kaaskroketjes was dit nog wel ok. Ook even ter verduidelijking: op de foto ligt er weinig sla op mijn bord, maar dit komt omdat ik gevraagd had de rucola er niet bij te doen.
    Wanneer de glazen leeg waren, werd beleefd gevraagd of we nog wat wilden drinken. Dit zonder te zeer storend/opdringerig te zijn.
    Al bij al een zaak waar we waarschijnlijk nog eens naartoe zullen gaan!