1. Bij het zusje in Uden kun je echt heel erg lekker eten. Je betaalt €26,80 voor onbeperkt heel de avond tapas eten. Het is een heel gezellig ingericht restaurant met vriendelijk personeel. Wij hebben al meerdere malen bij het zusje in Uden gegeten en geen enkel ander restaurant met het zelfde concept kan tippen aan het zusje in Uden.

Bij andere restaurants betaal je voor 2 uurtjes en dan moet je bij veel gerechtjes nog bij betalen, wat bij het zusje in Uden niet het geval is. De gerechtjes die op de kaart staan, worden mooi en verzorgd opgediend en zijn erg lekker.

We zijn er al verschillende keren geweest en zien dat de menukaart ook regelmatig verandert, en je hebt er ook altijd een wisselende seizoenstapas op staan.

Ook met kinderen kun je goed bij het zusje eten. Ze hebben er speciale kindertapas kaartjes, waar je bijvoorbeeld een pannenkoekje, frikandel of waterijsjes en nog veel meer kunt bestellen.

We hebben het al veel mensen aangeraden om bij het zusje in Uden te gaan eten en de mensen die er geweest zijn, zijn allemaal entausiast en vinden het een geweldig goed restaurant, waar je heel de avond kunt genieten van al het lekkers op de kaart.

Het is echt een aanrader voor een gezellig avondje uit. Als je er naartoe wilt in het weekend dan zou ik op tijd reserveren, want het kan zijn dat het voor de komende 2 maanden in het weekend vol zit.