1. Als dorpsgenoten wilden we wel eens kijken in restaurant het Hunebed, omdat het er aan de buitenkant erg gezellig uit ziet. Hier hebben we nu helaas spijt van, zonde van het geld.

Ten eerste hebben we ruim twee uur op ons eten moeten wachten (echt niets bijzonders, gewoon van de kaart).
    We zijn echter geen klagers en hebben het eerste anderhalf uur geduldig zitten wachten. Maar daarna was ons geduld wel aardig op en onze trek groot.
    We hebben de jonge dame van de bediening aangesproken en ze deelde ons mede dat de "bestelling erin zat".
    Na nog een half uur geduld kwam de eigenaar onze bestelling brengen.
    We gaven een in onze ogen terechte opmerking over het lange wachten. Zijn reactie vonden we ronduit onbeschoft.
    We moesten dan maar naar mcdonalds in Emmen gaan?!

Het eten was het wachten ook nog eens niet waard, de vis en de aardappels waren veel te vet en de onbeperkte spareribs erg zout.
    Een tweede portie heb ik niet eens durven bestellen, ondanks dat het onbeperkt zou zijn.

De eigenaar wist dat we ontevreden waren, maar wilde zijn excuses niet aanbieden. Hij vond dat het onze fout was, dat we vantevoren niet gevraagd hadden of het lang zou duren.

Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar, zelfs niet gratis!

2,2