1. Normaal gesproken neem ik de moeite niet om een recensie te schrijven, maar ik heb hier werkelijk zo slecht gegeten dat ik iedereen gewoon moet waarschuwen!

Het begon met de binnenkomst.
    Het was lekker weer en we waren met 7 mensen.
    Het leek ons lekker om buiten te gaan zitten en dus twee tafeltjes aan elkaar te schuiven. Dit koste een hoop moeite, voordat het eindelijk mocht.

Ik bestelde van de luxe pannenkoeken: de pannenkoek met aardbeien en slagroom. Ik kreeg een pannenkoek of beter gezegd flensje. Die was zo dun, voordat hij op tafel stond was hij al koud. Er waren werkelijk tien mini aardbeien op gelegd. Die rolden van links naar rechts. Ze hadden niet eens de moeite genomen het kroontje eraf te snijden en ze in stukjes te snijden. Het zag er echt niet uit!
    Mijn zus had de luxe pannenkoek met kersen (dit zouden warme kersen moeten zijn). Ook dit was uit blik, zo koud, zonder enige moeite op het flensje geworpen.
    Het kan gewoon echt niet dat je dit verkoopt als pannenkoeken! Ze zijn flinterdun! En niet te eten.
    De kersen horen lekker warm meegebakken te zijn.

De bediening had ook moeite met het uitserven van de rollende aardbeien en kersen. De helft was al op mijn moeders tas beland voordat het voor me stond.

De salade leek nergens op! Het was een beetje sla met 1/8 tomaat en 3 stukjes komkommer! Er zat 1 garnaal op!
    En om dit minder opvallend te maken hadden ze de krop er maar bij gegooid dan leek het tenminste nog een beetje gevuld! Er zat geen dressing op en er was geen brood bij!

Toen ik dit allemaal terugkoppelde aan de serveerder kreeg ik niet echt het idee dat hij ons serieus nam.
    Toen ik namelijk ging betalen nog geen kwartier later, wist hij niet eens meer waar ik zat.
    En we hebben ook geen excuses gehad! Het zijn echte pannenkoekenbakkers!