1. Netjes gereserveerd en aangegeven dat we met een kleuter komen en niet heel erg veel tijd hebben vanwege haar slaaptijd.
    Na het drankje besteld te hebben, zijn we na ongeveer 20-25 min. zelf maar naar de bediening gelopen om te bestellen. Omdat we ongeveer 1 uur en 4 drankjes verder (je moet wat) nog steeds geen pannenkoek hadden gezien, netjes gaan vragen.
    De eigenaar stond druk te werken en gaf aan dat het niet sneller kon, eigenaresse gaf aan dat wij haar personeel hadden beledigd?
    Wij hebben alleen de drank afgerekend en aangegeven dat wij vanwege haar totaal ongepaste houding, wat echt buiten alle proporties ging, niet meer wilden eten.
    Ze gooide het bonnetje van de drank wederom totaal onbeschoft in een hoekje waaruit ik het zelf gehaald heb om toch maar even de drank rek. te kunnen controleren.

Dit rest. zou de eerste prijs hebben?
    Nou, wat mij betreft in het onbeschoft zijn! Wij komen hier nooit meer terug!

2,5