1. Heerlijk gegeten! Goede tzatziki vooraf en dan de Koksschotel en de Gyrosschotel als hoofdgerechten. De gyros is hier zonder uitzondering goed en de porties zijn ruim bemeten. Mijn lieftallige echtgenote kon de volledige portie niet op en dus krijg ik nog wat van die overheerlijke gyros toegeschoven. Ik zit eigenlijk ook bijna vol, maar voor zoveel lekkers maak ik graag nog even een plekje vrij. De wijn is modaal, maar lekker.

Het enige dat echt tegenvalt is de mayonaise bij de patat. Die komt in van die plastic knijpzakjes. Voor een restaurant dat verder zo veel kwaliteit levert is dit bepaald een dissonant. De aankleding doet wat traditioneel aan, maar is wel sfeervol, de bediening is vriendelijk, maar is wat verwonderd als ik de rekening vraag. Maar dat schijnt er toch echt bij te horen.

Die rekening val alleszins mee voor het gebodene en voor nog geen 55 euro stappen we meer dan voldaan de Zeister avondlucht weer in...