in Veldhoven

STOERE STEAKS & SEXY SPICES

1. Marianne

We hebben hier in het verleden, toen het nog geen Oakwood was, spareribs gegeten. Vandaag besloten we dat weer eens te gaan doen.
    We bestelden beiden de pittige versie. Deze werden geserveerd en verder niets. Wij dachten dat de frites nog wel zouden komen, maar niets. Ik heb toen iemand gevraagd of er nog frites kwamen, maar er werd gezegd dat er geen frites of iets dergelijks bij geserveerd werden!
    Dit hebben we nog nooit meegemaakt: alleen het vleesgerecht en verder niets!! Als je dan 19,50 voor de spareribs betaalt en dan nog eens 1,50 voor wat frites p.p. moet betalen, ben je in mijn ogen wel zielig bezig.
    Bovendien kon men bij het opnemen van de bestelling ook wel aangeven dat er niet vanzelfsprekend frites bij zitten. Nee, Oakwood, hoe lekker de spareribs ook zijn, ons zie je niet meer, want dit slaat gewoon nergens op.

2,8

1. Wat jammer van deze ervaring en het is uiteraard uw goed recht, om uw recensie te plaatsen. Op de kaart had u kunnen lezen, wat wel en niet inclusief is. In de praktijk geeft dit zelden tot nooit problemen. Toch jammer dat jullie dit als vervelend hebben ervaren. Desalniettemin dank voor uw bericht en u bent en blijft uiteraard van harte welkom!!