Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Heerlijke sushi en ook genoeg andere hapjes. Geen haute cuisine maar wel lekker vers! Zelfs de frietjes die erbij zijn gekomen op de kaart zijn heerlijk. Dat niet altijd alles tegelijk komt vind ik totaal geen probleem, het duurt nooit heel lang voordat de bestelling op tafel staat. En je gaat gegarandeerd niet met honger naar huis. Er zou wel een bolletje ijs of wat fruit als dessert op de kaart erbij mogen.

Vorige recensies van Jessie

• Het restaurant hanteert het standaard 'all you can eat'-concept: voor een vaste prijs eet je twee uur lang sushi. Op een blaadje noteer je per persoon max. vijf gerechtjes (ze hebben naast sushi ook andere hapjes), en dit is dan één gang. Je kunt dit zo vaak doen als je wilt.

De sushi is heerlijk en met zorg bereid, terwijl er erg veel keuze is, ook uit andere gerechtjes dan sushi. Het was zo lekker dat we er al twee keer zijn teruggekomen. In die drie keer zijn er slechts twee gerechtjes tegengevallen: de sesamballetjes (moet je van houden..?) en een stuk vlees aan bot (slechte kwaliteit met veel vet, oneetbaar).

De bediening vergist zich soms, maar is erg vriendelijk en correct.

Hopelijk houden ze de kwaliteit op dit niveau!