1. Jeetje, met hoog gespannen verwachtingen naar het enige eetcafe van Sint Michielsgestel, maar dat mocht ik niet zeggen. Een echte Brasserie met gastronomische aspiraties.

Phhh, dat viel tegen. Vies eten, onvriendelijk personeel. Eens, maar nooit meer.

1. Geachte Robbie,

Wij betreuren ten zeerste dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad met ons restaurant. Jammer genoeg kunnen wij ons het voorval niet herinneren, en is het dus aan tafel niet overgekomen. Wij vragen immers altijd of alles naar wens is terwijl onze gasten het hoofdgerecht genieten, waarmee we hen de gelegenheid bieden hun mening te uiten.
    Via de redactie van eet.nu hebben wij geprobeerd om in contact met u te komen waarop we van de redactie vernamen dat u dit niet op prijs stelt. Mocht u nog van gedachten veranderen, dan bent u altijd van harte welkom om onder het genot van een kop koffie uw ervaring met ons te bespreken, om wellicht tot een passende oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
    BRASSERIE JOSKE