Op dit adres zit nu: De Koperen Cent

1. Helaas is mijn ervaring met Pasta & Pesto erg tegengevallen.

Ik heb een allergie voor fruit en noten, netjes doorgegeven en de kok zou daar rekening mee kunnen houden. Gekozen voor het verrassingsmenu: Het voorgerecht wordt geserveerd en er wordt letterlijk verteld dat er géén fruit of noten in het gerecht zitten. Helaas heb ik even later een perzik in mijn mond (er was gezegd dat het gele paprika was). Hoewel mij daarna wordt verzekerd dat de kok nu wel van mijn allergie weet, wordt nog twee keer dezelfde fout gemaakt (citroen in waterkaraf, frambozen op dessert).

Daarnaast worden de gerechten niet tegelijkertijd opgediend (gezelschap van 4, 30 minuten tussen voorgerechtjes), is de bediening vriendelijk maar rommelig en wordt de avond afgesloten door de volgende opmerking van de eigenaar/gastheer: "als ik dan zo'n mooie, jonge dame zie, kan ik toch ook niet weten dat daar iets mis mee is".

5,9