1. Ja, het was weer zover met mijn kennis uit Midwolda dat ik weer naar die fijne heerlijke top Akropolis de Griek kon. Werd weer hartelijk ontvangen, ook door de Chefkok en de eigenaar. Eerst een glaasje ouzo, rondje van het huis. Ben eerst begonnen met het overheerlijke voorgerecht, zo hoort een soep te smaken. Kreatosoep, die is verschrikkelijk lekker, eigen gebakken brood kregen wij erbij. Kwam net uit de oven net gebakken. Deze kok maakt alles zelf, ook de patat, die is ook erg lekker. Dan het hoofdgerecht; weekmenu hertenbieftstuk. Dat was super gebakken en een heerlijke saus erover, was gewoon top dit weekmenu! Daarna overheerlijk dessert Akropolis assortiment van verschillende dessert gerechten die de kok samenstelt, dat was ook super, kijk naar het bord gewoon goed! Er zat een erg leuke verrassing bovenop, dat vond ik erg leuk dus de kok heeft veel humor. Prima, zo werd het dessert nog feestelijker! Het was heel erg gezellig allemaal, leek wel of je in Griekenland zat, echt een familie sfeer. Dus voor mij was het weer een topavond. Het heeft weer 4 uurtje geduurd voordat ik weer vertrok met mijn kennis uit Midwolda, die is ook erg tevreden over deze Griek. Ja als je een goed restaurant hebt waar het gezellig is en er top eten is met gezellige medewerkers en een charmante gastvrouw dan heb je het hier wel naar je zin. De chefkok kwam ook af en toe uit de keuken voor een praatje. Gewoon een toprestaurant met familiesfeer, super top. Dus mensen ga maar eens eten of proeven in dit overheerlijke Griekse restaurant. Zaterdagavond 8 januari 2014.

1. Ben het met deze schrijver eens en ga het ook kontroleren