1. E. Claessens

Al een aantal keren ben ik gaan eten bij 't Zusje in Uden, nu wil ik niet meer anders. De prijs-kwaliteitsverhouding is super, net zoals de service en sfeer!

Bij binnenkomst werden we al meteen zeer vriendelijk ontvangen en kregen we ons tafeltje toegewezen. Je merkt meteen dat er een zeer prettige sfeer hangt in het restaurant. Na een korte uitleg over hoe het werkt en opname van de drankjes kon het feest beginnen. Erg lastig om die eerste keuzes te maken, want alles klinkt héél erg lekker! Gelukkig is er genoeg tijd om alles uit te proberen! Nadat we ons buikje helemaal rond hadden gegeten werd het tijd om naar huis te gaan, na een zeer, maar dan ook zéér geslaagde avond! Een avondje tapas eten bij 't Zusje is ook nog eens avondvullend, een hele avond gezellig kletsen onder het genot van heerlijke gerechtjes. Ook de bediening deed heel erg goed hun best, dat kon je wel merken! Ik zal binnenkort weer te vinden zijn bij 't Zusje!
    Kortom, 't Zusje is zeker een aanrader!