1. Van het weekend gegeten bij Piero. Na alle goede recensies besloten om hier te gaan eten. Toen we aankwamen bij het restaurant leek het vanaf buiten een knus restaurant te zijn. Bij binnenkomst was het akelig leeg voor een zaterdagavond.

Toen de menukaart werd gegeven, schrokken mijn vriend en ik van de prijzen. De gemiddelde prijs van een voorgerecht is ongeveer 17 euro. De prijzen voor de hoofdgerechten liggen net zo. Je bent het goedkoopste uit voor de bruchetta's die 7.00 euro kosten. De bruchetta's waren ook verre van lekker. Doorweekt van de olijfolie en zo gekruid dat je erg blij was met wat drinken. De pizza's waren ook tegenvallers. De pizza was nat en verre van krokant. De paprika's dreven van de ene kant naar de andere kant van de pizza.

De bediening was niet wat we gewend zijn, de flesjes drinken werden aan het begin van de tafel gezet onder het mom van ''pak maar welke van jou is''.
    De wijn wordt in een kannetje overgeschonken in je wijnglas. Alhoewel smijten meer in de buurt komt over hoe de wijn vanuit het kannetje in het wijnglas terecht komt.

Niet met een hongergevoel weggegaan, maar zeker niet genoten van het eten.

2,4